محمدرضامحمدرضا، تا این لحظه: 16 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

شازده کوچولو فرمانروای قلب من

دوستان گلمون

1390/4/25 11:48
نویسنده : مامانی
285 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستان گلمون

از اونجایی که ممکنه فرصت نکنم خدمت تک تک دوستای عزیز برم و عیدشون رو تبریک بگم

از همینجا به همه شما مهربونها میگم:     

              عیدتون مبارک

                                                    عكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- bahar22.com ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان كيارش
25 تیر 90 19:08
سلام عزيزم .عيدتون مبارك.تونظرات وبلاگ ماهان جون خوندم 4تا از دندوناي پسر خوشگلم شكسته.آخه چرا؟
ولي بازم خودت رو ناراحت نكن .تا دو سال ديگه دندوناش همه مي افته و دندون دائمي درميان.واسه خيلي از بچه ها اين اتفاق مي افته كه دندوناش مي شكنه.ماشااله بچه ان و پر جنب وجوش.


سلام عزیزم ، ممنون
راستش محمدرضا و ماهان جون هر دوشون دندونای پر کردشون شکسته ، ممنونم از توجهت عزیز دلم.

مامان عسل و آریا
28 تیر 90 19:54
سلام عزیزدلم.دلم براتون تنگ شده بود.گلم عکس های آتلیه محمرضای قشنگم را نمیگذارید؟بوووووووس


سلام خانمم
ممنون از لطفت ، راستش عکسها رو گذاشتم خونه داداشم برام اسکنش کنه ، آتلیه فایلش رو نمیده ، فرصت نکردم برم خونه داداشم (از ما دورن) بگیرمشون
خودم هم دوست دارم زودتر بزارم عکسشو .
به هر حال ممنون از مهربونی و توجهت عزیز دلم
بووووووووووووووووووووووس