محمدرضامحمدرضا، تا این لحظه: 16 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

شازده کوچولو فرمانروای قلب من

تقدیم به دوست عزیزم مامان ماهان جون

1390/4/30 16:51
نویسنده : مامانی
277 بازدید
اشتراک گذاری

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

ماه من غصه چرا؟

آسمان را بنگر ، که هنوز ، بعد صدها شب و روز

مثل آن روز نخست ، گرم و آبی و پر از مهر به ما میخندد

یا زمینی را ، که دلش از سردی شبهای خزان نه شکست و نه گرفت

بلکه از عاطفه لبریز شد و نفسی از سر امید کشید

و در آغاز بهار دشتی از یاس سپید زیر پاهامان ریخت

تا بگوید که هنوز پر امنیت احساس خداست

 

ماه من غصه چرا؟

تو مرا داری و من هر شب و روز آرزویم همه خوشبختی توست

ماه من دل به غم دادن و از یاس سخنها گفتن

کار آنهایی نیست که خدا را دارند

ماه من غم و اندوه اگر هم روزی مثل باران بارید

یا دل شیشه ای ات از لب پنجره عشق زمین خورد و شکست

با نگاهت به خدا چتر شادی وا کن

و بگو با دل خود که خدا هست خدا هست هنوز

او همانیست که در تارترین لحظه شب راه نورانی امید نشانم میداد

او همانیست که هر لحظه دلش می خواهد همه زندگی ام غرق شادی باشد

 

ماه من......

غصه اگر هست بگو تا باشد

معنی خوشبختی بودن اندوه است

این همه غصه و غم این همه شادی و شور

چه بخواهیم و چه نه میوه یک باغند

همه را با هم و با عشق بچین ولی از یاد مبر

پشت هر کوه بلند سبزه زاریست پر از یاد خدا

و در آن باز کسی میخواند

که خدا هست

خدا هست

خدا هست هنوز

 

 

خدا رحمت کند پدر دوست عزیزمان را

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

سارا
30 تیر 90 14:47
سلام گلم خوبی؟
منم خیلی براش ناراحتم ولی کاری از دستمون بر نمیاد فقط باید دعا کنیم


سلام عزیزم ، خوبیم ممنون
آره ، خدا پدرشون رو رحمت کنه.
مامان نسترن
30 تیر 90 20:52
سلام خانوم گلم. ممنونم از راهنمایی ودلگرمیت. نمی دونی چقدر ذهنم رو غذانخوردن پسرم در گیر کرده.
آفرین به تو خانومی مهربونم. منم خیلی واسه مامان ماهان جون ناراحت شدم. خدا پدرشونو بیامرزه


سلام عزیزم ، خواهش میکنم .
شما لطف دارید.
مامان نی نی گولو
30 تیر 90 21:05
سلام
خدا رحمتشون کنه


سلام عزیزم
فرنوش
30 تیر 90 21:54
سلام مامان مهربون ممنونم که به من سر زدی خانمی انشالله خدا گل پسرت و براتون نگه داره
عزیزم میشه لطفا برام بگی حاملگی های پوچت چطوری بود ؟یعنی رشدشون عقب بود بعد هم ساک خالی بود ؟


سلام گلم
سلامت باشید
چشم میام وبتون جواب میدم.

ملی
31 تیر 90 1:06
واقعان خدا رحمتشون کنه و یه صبر به دوسته عزیزم بده
فرنوش
31 تیر 90 15:23
عزیزم کامنتت نرسیده بود


چشم فرنوش جون الان میام
مامان آريا
3 مرداد 90 11:30
خدا پدرشو بيامرزه غم بزرگيه بيايد از خدا براش صبر بخوايم تا اين غم و تحمل كنه