محمدرضامحمدرضا، تا این لحظه: 16 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره

شازده کوچولو فرمانروای قلب من

دعای روز بیست و هشتم ماه مبارک رمضان

1390/6/7 14:05
نویسنده : مامانی
256 بازدید
اشتراک گذاری

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهمّ وفر حظّی فیهِ من النّوافِلِ

واکْرِمْنی فیهِ بإحْضارِ المَسائِلِ

وقَرّبِ فیهِ وسیلتی الیکَ من بینِ الوسائل

یا من لا یَشْغَلُهُ الحاحُ المُلِحّین

به نام خداوند بخشایشگر

خدایا در این روز بهره مرا در استفاده از مستحبات بسیار گردان

و در آن مرا در به یاد آوردن مسائل کرم نما

و در این روز مرا به به گونه ای، به سویت نزدیک فرما

اى آنکه اصرار و سماجت اصرار کنندگان مشغولش نمی سازد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان رانيا
7 شهریور 90 18:41
اره مي دونم عرب هاي اينجا يه طور خاصي حرف مي زنند
الان يه دوست جديد دارم
هركجا كه باشم ايران سراي من است


از دوستی با شما خوشحالم.