محمدرضامحمدرضا، تا این لحظه: 16 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

شازده کوچولو فرمانروای قلب من

فردا

1390/6/8 16:54
نویسنده : مامانی
295 بازدید
اشتراک گذاری

سلام محمدرضای نازنینم

ماه رمضان هم به آخر رسید ، مثل همیشه چقدر زود گذشت ..........

احتمالا فردا عیده ، آخیییییییییییییییی جای بابایی خیلی خالیه

"علی جونم عیدت مبارک ، عبادتت قبول باشه عزیزم  خوش به سعادتت که

امسال هم عید رو در جوار حرم امام حسین میگذرونی ، میدونم که همیشه

به یاد ما هستی برای دوستای مهربونمون هم دعا کن عزیزم ."

خب شازده کوچولوی من امشب قراره افطار بریم خونه بابابزرگت(بابای بابا)

و فردا هم میریم خونه ی مانا ، راستی 5شنبه هم عروسیه فروغ دخترعمه ی منه .

کلی کار دارم ........امیدوارم بهمون خوش بگذره..........

تا بعد............

 

عاشقتم قنارییییییییییییییییییییییی

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

مامان آریابد
8 شهریور 90 18:18
ممنون که به وبلاگم سر زدین
واااااااااااااااای شما هم خیلی اذیت شدین واقعا دوران سختی رو داشتید و از همه بدتر 6 روز دوری از پاره تن خیلی سخته ماشاالله محمدرضا جون یه پارچه آقاست خیلی به دلم نشست

خدا حفظش کنه


خواهش میکنم عزیزم
آره خیلی سخت بود ولی شکر خدا که بچه هامون سالم هستند.
ممنونم از لطفت دوست من.
مامان آریابد
8 شهریور 90 18:21
راستی قالب و موزیک وبلاگتون مهشره
میشه منم راهنمایی کنید که از کجا آوردید ممنون میشم


ممنون عزیزم
میام وبت برات آدرس میزارم
مامان پریا
8 شهریور 90 19:36
نماز و روزه هاتون قبول
عیدتون مبارک









ممنون عزیزم
عبادت شما هم قبول ، عیدتون مبارک
الهام مامان رامیلا
8 شهریور 90 20:14
┊  ┊  ┊  ┊
┊  ┊  ┊  ★
┊  ┊  ☆
┊  ★


یه آسمون ستاره تقدیم شما عیدتون مبارک باشه


ممنون الهام جان
عید شما مبارک.
ثمين
9 شهریور 90 0:45
سلام. عيدتون مبارك. پيش ما هم بياين


سلام عزیزم
عید شما هم مبارک.
من هر زمانی که فرصت کنم میام به وبتون سر میزنم و کلی لذت میبرم ، موفق باشی گلم.
مامان آرین
9 شهریور 90 12:03
سلام عیدتون مبارک


سلام عزیزم
ممنونم ، عید شما هم مبارک.
مامان میکاییل
9 شهریور 90 12:48
عید تون مبارک ، نماز روزه هاتون قبول باشه
خوش به حالتون منم عروسییییییییییییی
ان شالله هزار تا بهتون خوش بگذره


ممنون عزیز دلم ، عید شما هم مبارک عباداتتون مقبول درگاه خدای مهربون.
ای جااااااااااااان بیا با هم بریم
باور کن اینجا بودی میبردمت ، عمه ام کلی ذوق میکرد.
مامان آناهل
9 شهریور 90 13:03
منم عروسی میخواااااااااااااااااااااااام
عیدتون مبارک


عید شما هم مبارک عزیزم
در خدمتیم تشریف بیارید.
آیهان فرمانروای ماه
9 شهریور 90 13:27
سلام محمدرضا جون،
عید سعید فطرو از طرف خودم و اهالی ماه بهتون تبریک میگم. شاد و سلامت باشین.


سلام آیهان جونم
ممنون دوست کوچولوی من بوووووووووووووس
الی
9 شهریور 90 20:13
قلبم را به پیشواز آفتاب می‏فرستم
تا با آفتاب جشن بگیریم این رحمت بزرگ را
و ثانیه‏های امروز را از گل‏های عطری که فرشته‏ها آورده‏اند،
استنشاق کنیم
عید فطر مبارك.



ممنون عزیز دلم
عید شما هم مبارک.
مامان نی نی گولو
9 شهریور 90 23:20
سلام عزیزم
عیدتون مبارک


سلام دوست من
ممنونم عید شما هم مبارک
بابایی
10 شهریور 90 17:03
سلام پسری و همسری عزیزم
از خدای مهربون میخوام که شمارو در پناه خودش حفظ کنه.
پسرم!
مامانت خیلی برات زحمت میکشه و همیشه تلاش میکنه که تو جزء بهترینها باشی.
منم امیدوارم همانطوری که دعای خیر پدر و مادرامون پشتوانه قوی زندگیمون شده، دعای خیر من و مامانت هم برات سربلندی و افتخار بیاره و با سرلوحه قرار دادن زندگی مردان بزرگ روزگار که همانا امامان ما سرآمد همه اونها هستند باعث عاقبت به خیری خودت بشی. دوستون دارم و همیشه به فکرتون هستم.
کربلای معلی
ساعت3:30 بعد از ظهر روز پنجشنبه



سلام بابای مهربون
خیلی دوستت داریم ، ما هم از تو ممنونیم که برای راحتی و آسایش ما و آینده پسرمون این همه سختی رو تحمل میکنی دعا میکنیم همیشه سلامت باشی عزیزم
خیلی مواظب خودت باش .
التماس دعا.
مامان گیسو
10 شهریور 90 19:51
سلامممممممم عشقمممممممم
خوبیییییییییی؟
بیا به بوست کنم عیدت مبارککککککککککک
دوست جونم تا کی این ماموریت طول می کشه ؟
اینجور زندگی کردن خیلی سخته که
محمدرضاجونمو ببوس
نمی آی تهران ؟
من سخت مشتاق دیدنتم
اگه نیای من دست گیسو رو می گیرم می یامااااااااااااا
بوسسسسسسسسس


سلام سمای نازنینم
ما خوبیم عزیزم
بوووووووووس برای خاله سما
بوووووووووس برای گیسوی نازم
راستش حالا حالا هست......
خیلی دلم میخواد بیام خیلیییییییییی
فعلا کارهای همسری بهمون این اجازه رو نداده
من که از خدامه شما بیاین پیش ما
در خدمتیم بووووووووووووووووووووووووس

بابا محسن
12 شهریور 90 11:19



مامان آريا
12 شهریور 90 13:30
عيد شما هم مبارك خوش به سعادت باباي شازده كوچولو
اميدوارم عروسي بهتون خوش بگذره


ممنون عزیزم ان شاالله قسمت شما بشه .
جای دوستان خالی
مامان سهند
13 شهریور 90 11:43
عیدتون مبارک عزیزم بهتون خوش بگذره


ممنون عزیزم
مامان گیسو
13 شهریور 90 13:43
سلام عزیزم خوبی ؟
کجایی ؟
از نی نی چه خبر هنوز خبری نیست ؟
اگه خواستی تایید نکن اما جوابشو بهم بده
بوسسسسسسسس


سلام عزیز دلم
خونه مامانم اینا.........
نه گلم ، درسهام سنگین شده محمدرضاهم باید بره مهد
کلی باید براش وقت بزارم احتمالا میافته برای سال دیگه ، ممنون که به یادمون هستی عزییییییییزم
بوووووووووس
مامان حسین
13 شهریور 90 17:24
مامان ماهان
16 شهریور 90 16:06