محمدرضامحمدرضا، تا این لحظه: 16 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره

شازده کوچولو فرمانروای قلب من

دلم تنگ شده بود

1390/6/23 18:05
نویسنده : مامانی
245 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااااام

بالاخره ما برگشتیم

دلم برای اینجا خیلی تنگ شده بود.

از همه دوستای مهربونم ممنونم که به یاد ما بودن .

لپ تابم مشکل داشت و دسترسی به اینترنت نداشتم.

این روزها درگیر خرید و .... بودم ، همسری به امید خدا فردا میاد و از شنبه هم

کلاسهای من شروع میشه برای همین هم خیلی کار دارم و سرم شلوغه........

دوستای مهربونم ببخشید که به کامنتهاتون یک به یک جواب ندادم همینجا از همه سپاسگزارم

سر فرصت پیش همتون میام .

تا بعد..................

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

ناهید
23 شهریور 90 19:06
سلام وب قشنگی داری به وب منم سر بزن ممنون میشم.


سلام
ممنونم از لطفتون ، چشم با کمال میل میام.
مامانه میکاییل
23 شهریور 90 21:38
ای جانم هوراااااااااااااااااااا
چشمت روشن عزیزم
خیلی خوشحال شدم همسرت داره میاد
خیره مقدمممممممممممم


ممنون عزییییییییییییییزم
فرنوش
23 شهریور 90 23:49
سلام عزیز دلم خوبی ؟عشق خاله خوبه ؟
پیشاپیش چشمتون روشن


سلام خاله فرنوش بوووووووووووووووس

سلام فرنوش جان ، ممنونم عزیزم.
مامان نفس طلایی
24 شهریور 90 0:40
سلام عزیزم هر روز میومدم تا ببینم امدی یا نه ؟ دلم برات خیلی تنگ شده بود خدا رو شکر که همسرت میاد انشاالله به سلامتی و دل خوش روی ماهت رو می بوسم دوست خوبم


سلام دوست مهربونم
ممنون از لطفت عزیز دلم.
مامان زهرا نازنازی
24 شهریور 90 4:35



ممنون دوست مهربونم
مامان ماهان
24 شهریور 90 9:38
چشمت روشن عزیزم


ممنون گلم.