محمدرضامحمدرضا، تا این لحظه: 16 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

شازده کوچولو فرمانروای قلب من

شاید فوتبالیست شاید معمار.........

1390/7/30 11:02
نویسنده : مامانی
314 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر نازنینم

الان که این نوشته ها رو میخونی شاید یه فوتبالیست حرفه ای باشی

شاید یه مهندس معمار .......

شغل های زیادی هست که دوست داری وقتی بزرگ شدی

دنبالش بری ولی این دوتایی که نوشتم رو خیلی روشون تاکید داری

در مورد فوتبال که مطمئنم استعدادش رو داری ، علاقه ات به فوتبال

نسبت به بچه های همسن و سالت متفاوته ، به نظر من برای یه بچه

چهارساله اینکه بیشتر از نیم ساعت بدون همبازی داخل اتاق فوتبال

بازی کنه ، توی تمام این مدت زمان در حال دویدن و دریبل و گزارش لحظه

لحظه بازی اون هم با استفاده از اسم فوتبالیستهای تیم های مختلف باشه

چیزی جز علاقه شدید نمیتونه باشه ، من هیچ وقت از مردهایی که

مدام سرشون توی روزنامه های ورزشی باشه یا همه بازیهای فوتبال

رو بشینن تماشا کنن خوشم نمیومد ولی الان  جنابعالی فقط کنترل

دستته و کانال عوض میکنی و هرچی مسابقه فوتبال نشون میدن

میشینی تماشا میکنی ، خیلی جالبه اگه بابات این کار رو میکرد

بهش غر میزدم ولی الان که پای علاقه تو در میونه و ممکنه

استعدادی در این زمینه در تو وجود داشته باشه من با کمال

میل این وضعیت رو میپذیرم ، تو حتی از من قول رفتن به یه

مدرسه فوتبال خوب رو هم گرفتی ، تا ببینیم چه میشود........

در مورد معماری هم ، دمت گرم..............

بابایی غصه نخور ، رشته تو رو پسرم نخواست ولی یه جورایی همکار

میشینچشمک

پسر نازنینم

شما علاقه زیادی به کارهای معماری نشون میدی ، از اینکه

از یه پلان سر در بیاری لذت میبری ، عاشق این هستی که

در مورد نمای ساختمان و دکور داخل خونه نظر بدی و البته

من هم تمام وقت پاسخگو هستم و هیچ سوالی رو برات بی جواب

نمیگذارم ، حتی برات سایت های مربوط به معماری رو ADD کردم

و هر از گاهی تصاویری که برای ذهن پرسشگر شما مناسبه برات

میزارم ببینی ..................

نمیدونم نتیجه اش چی میشه ولی این رو میدونم که عزیزم

مهم اینه که شخصیت خوب و درستی داشته باشی و در هر

شغلی که هستی مادر سعی کن برای مردم و کشورت

مفید باشی ........

عزیز دلم فکر کردن به اون روزی که تو این صفحات رو میخونی

یه حس خاصی بهم میده که نمیدونم چه جوری میشه بیانش

کرد ، فقط میتونم بگم:

با تمام وجودم دوستت دارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان گیسو
30 مهر 90 13:07
الهی من قربون این پسمل ناز برم
عاشقتونممممممممم
ان شاا... همیشه موفق باشی
این آرزوی خاله است محمدرضا جونم
بوسسسسسس


خدا نکنه خاله جونم
همیشه زنده باشی بوووووووووووس
mamani helena
1 آبان 90 11:49
salam azize khale che aksaye nazi khale joon enshala be behtarin jaha beresi va aghaye khodet bashi doset darammmmmm


سلام خاله جونم
مرسییییییییی
بوووووووووووووس
ملاحت
13 آبان 90 17:29
بجانه خودم اگه بیام و ببینم یه باره دیگه اینه پسته اردو اینجاس بد قاطی می کنم من روزی دو بار میام اما هیچی ، راستی این پ ن پ خیلی باحاله
حاله محمد جون چطوره ؟ بهتر شد ؟ جای همسرت سبز باشه دوستم ، کاره باباییش کی تموم می شه پس ؟ این بچه گناه داره البته بیشتر از اون مامانه بچه
امیدوارم محمد زودتر با این واقعیت کنار بیاد و تحمل کنه ،
مواظب اون احساسه لطیفش باش دوستم



حساس نشو ، حساس نشو
برات نوشتم که چرا.......
راستش بابایی حالا حالاها مشغوله ، فکر کنم آخرش ما بریم اونجا.
ممنونم از مهربونیت عزیز دلم
میکائل نازم رو از طرف من ببوس.