محمدرضامحمدرضا، تا این لحظه: 16 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره

شازده کوچولو فرمانروای قلب من

انتظار

1389/12/21 20:52
نویسنده : مامانی
321 بازدید
اشتراک گذاری

                             

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                               

 

                           سلام پسر قشنگم

این روزا خیلی سرمون شلوغه ، حسابی کار داریم (جمع میبندم چون تو همدم و همراه منی)

از یکطرف خونه تکونی عید واز طرف دیگه آماده کردن لوازم سفر ، من که حسابی قاطی کردم ،  

  خب چکار کنم مسیر سختیه و من هم باید فکر همه چیز رو بکنم ، خیلی استرس دارم خدا کنه   چیزی یادم نره ، آخه عزیزم میخوام یه هفت سین خوشگل برای سال نو درست کنم

و باید همه وسایل تزیینی رو با خودم ببرم البته یه سری چیزا رو بابا که میرفت کربلا برد

که بارمون سبک  بشه در ضمن جمعه تولدمه و مثل همیشه میخوام واسه خودم کیک درست کنم وکلی در کنار تو و بابایی لذت ببرم

                                             
                                                                                                                                                                                                 

البته امیدوارم اول از همه مشکل ویزامون حل بشه وبتونیم 4شنبه بریم (بابایی گفته بلیطامون رزروه)، توکل به خدا اگه اون بخواد درست میشه.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

محمد گیان
22 اسفند 89 10:03
سلام خاله تولدت مبارک انشالله صد و بیست سالگی سلام رفیق سفر به خیر
پیشاپیش سال نو را هم بهتان تبریگ میگم سالی پر از خیر و برکت براتون باشه


سلام عزیز دلم قربونت برم ، شما اولین کسی هستی که امسال تولدم رو بهم تبریک گفته ممنونم.
سلام دوست جون ، سلامت باشی سال نوی شما هم مبارک.
مامان فرشته
22 اسفند 89 16:32
سلام عزیز دلم خسته نباشی ............. تولدت مبارکه گلم ان شاا... 120 ساله بشی ............... امیدوارم سفر راحتی داشته باشید و بهتون حسابی خوش بگذره


سلام ، ممنون عزیزم .
مامان زهرا نازنازی
22 اسفند 89 16:55
اول از همه تولدت مبارک عزیزم

بعد هم

امیدوارم سفرتون بی خطر باشه و خوش بگذره


ممنونم از لطفتون.
اعظم
22 اسفند 89 21:42
سلام گلم مرسی که بهم سر زدی تولدتم مبارک عزیزم انشالله همیشه خوش باشید همیشه..........سفر بی خطر به سلامتب بریدو برگردید انشالله......برام دعا کن ذوستم


سلام اعظم جون ، ممنونم ، حتما دعاتون میکنیم.
سارا
23 اسفند 89 10:19
سلام عزیزم تولدت مبارک خوبی؟ امیدوارم بهتون خیلی خیلی خوش بگذره گلم


ممنون ساراجون ، امیدوارم تعطیلات به همه شما دوستای خوبم خوش بگذره.
مامان سپهر
23 اسفند 89 22:50
محمد رضا جونم با اون دستای کوچولوت دعا کن امسال همه عید خوبی داشته باشن و هیچکس تو این روزها دلش گرفته نباشه


حتما زن دایی مهربونم ، دعا میکنم شما و سپهر ، دایی جونم که خیلی ازتون دوره همه و همه دلتون شاد باشه.