محمدرضامحمدرضا، تا این لحظه: 16 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

شازده کوچولو فرمانروای قلب من

با تاخیر.......

1390/8/15 13:37
نویسنده : مامانی
302 بازدید
اشتراک گذاری

داشتم وبلاگ آرمیتای نازم رو میخوندم که دیدم چند روز قبل سالگرد

ازدواج بابا و مامان عزیزش بوده و بابایی برای مامانی یه گوشی htc

خریده ، برام جالب بود چون من هم سالگرد ازدواجمون(شهریور بود)

سورپرایز شدم چون همسری برام یه گوشی htc گرفته بود .

اولش دلیلی ندیدم اینجا بنویسم ولی الان که فکر میکنم میبینم

برای پسرم میتونه جالب باشه ، اون روزی که محمدرضا این

نوشته ها رو میخونه تکنولوژی کلیییییییی پیشرفت کرده .......

به هر حال مجددا از همسری تشکر میکنم.

سپاسگزارم عزیزم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

محمد گیان
15 آبان 90 13:51
سلام
زندگیتان به زیبایی گلستان ابراهیم و به پاکی چشمه زمزم .
عید قربان بر شما مبارک باد


سلام عزیزم
ممنون از دعای قشنگت
عید شما هم مبارک.
بابایی
15 آبان 90 14:50
سلام بر عزیزانم
امروز روزیست که امام حسین علیه السلام و برخی از اهل بیتش در صحرای عرفات رو به خانه خدا دعای پر محتوایی ایراد فرمودند که میتوان از آن به ایدئولوژی عمیقی رسید.
پسرم امیدوارم با سر لوحه قرار دادن بند بند این مناجات بخصوص اینکه(بار الهی مرا در پیش خود خوار و در چشم مردم بزرگ ساز ) عاقبت به خیر بشی.دوستون دارم
یکشنبه 15 آبان 90 کربلای معلی ساعت 2.15 بعد از ظهر


سلام عزیز دلم
ما هم دوستت داریم.
التماس دعا بابایی.

مامانه میکاییل
16 آبان 90 10:42

بابا htc میگم ادونسی ،
دسته آقای مهندس درد نکنه
همیشه زندگی تون پایدار و سبز باشه


سلامت باشی عزیز دلم.
مامان گیسو
16 آبان 90 12:14
مبارکهههههههههههه


ممنون عزییییزم
مامان نفس طلایی
17 آبان 90 20:20
مبارکههههههههههههههههههههه


ممنون عزیز دلم.