محمدرضامحمدرضا، تا این لحظه: 16 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره

شازده کوچولو فرمانروای قلب من

هفت سین

1390/1/8 13:45
نویسنده : مامانی
177 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم

این عکسهای هفت سین ما در کربلاست البته تا دیشب رو زمین روی یه مخمل سفید خوشگل بود ولی به خاطر اینکه شما راحت ورجه وورجه کنی گذاشتم روی پاتختی های ابتکاری بابات .

هفت سین ما مثلا هفت سینه سبزه اش مصنوعیه که با سنجد و سیر که البته واقعی هستن از ایران آوردم سماق رو فراموش کردم سرکه هم که یادم رفت از فروشگاه بخرم راستش جایی که ازش خرید میکنیم به قول بابات بالا شهره که راهش یه کم دوره واسه همین اگه چیزی یادم بره یه 2 روزی باید صبر کنم تا گذرم به اونجا بخوره

القصه جونم برات بگه که آخرش مجبور شدم اسم چیزایی که ندارم رو بنویسم و بذارم رو سفره راستی اون حاجی فیروز رو هم از ایران آوردم یه چند سالیه مهمون سفره عیدمونه خدا رحمت کنه فروشنده اش رو  خلاصه این بود سرگذشت هفت سین 1390 تا بعد.....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)