محمدرضامحمدرضا، تا این لحظه: 16 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

شازده کوچولو فرمانروای قلب من

هدیه به خودم

1391/2/23 13:57
نویسنده : مامانی
372 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم

پنج شنبه یه پست گذاشته بودم که گفتم برای خودم  جشن میگیرم.

دیروز از خونه مانا که برمیگشتیم وقتی رسیدیم شهرمون شما گفتی گرسنه ام و دلم

خوراکی میخواد من هم اعلام کردم تموم اون چیزهایی که تو دلت میخواد از سوپرمارکت

بخری در حال حاضر برات ضرر دارند ، یه کم فکر کردی و ملتمسانه گفتی پس میشه از اون

شیرینی هایی که گرده ، توش یه چیز سفید مثل مداد رنگیه سفیدم داره برام بخری

منظورت نون خامه ای بود ، با اینکه خیلی چربه ولی دیگه کلی دلم برات سوخت و قبول

کردم سر مرکب رو چرخوندم به سمت شیرینی سرا و یک کیلو نون خامه ای و رولت خریدم

عصری هم توی خونه هی هوس غذاهای جور و واجور میکردم و نمیدونستم برای شام چی

درست کنم تا اینکه تصمیم گرفتم پلو و خورشت قورمه سبزی که غذای مورد علاقه هردومونه

درست کنم ...........جای بابایی حسااااابی خالی بود.......

خلاصه بعد از شام یهو به خودم اومدم و دیدم که هم برای خودم شیرینی خریدم هم غذای

مورد علاقه ام رو پختم و ناخواسته همه چی وفق مراد من شده ، مونده بود گل.......

دیروز از خونه مانا 3تا نشای خیار به همراه یک گل تاتوره آوردم و توی گلدون کاشتم ،

امروز هم چشم بابایی رو دور دیدم و از بازار نشای توت فرنگی ، فلفل دلمه رنگی ، فلفل تند

فلفل شیرین و گوجه خریدم که گذاشتم فردا بکارمشون توی گلدون . این هم قسمت گل گلیش

ان شاالله به همه خانمها و مامان ها امروز خوش بگذره ...............

محمدرضای نازم ، دوستت دارم و ممنونم که به واسطه وجود نازنینت شایسته لقب مادری

شدمقلب

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان آیهان جون
23 اردیبهشت 91 15:57
مادرم هستی من ز هستی توست تا هستم و هستی، دارمت دوست . . . روزت مبارک مامان مهربون



ممنون عزیز دلم
نایسل
23 اردیبهشت 91 17:29
زن بودن مثل ققنوس بودن است ؛
هي آتش مي گيري و باز نا اميد نمي شوي .. ، و از خاكسترت زن متولد مي شود .. .
زن قداست دارد .. ، براي با او بودن بايد مرد بود ..، نه نر !!
نفس تازه كن بانو ..
"روزت مبارك


فوق العاده بود
ممنون
نایسل
23 اردیبهشت 91 17:31
چقدر عالییییییییییییییی


قربانت
منا
23 اردیبهشت 91 23:54
آبی‌ترین، دریایی‌ترین و آسمانی‌ترین تقدسِ زندگی‌مان

دستان‌تان را بوسه می‌زنیم . روز زن مبارک . . .
عکسای آتلیه خیلی ناز بودن


ممنون عزیزم
ملی مامان میکاییل
24 اردیبهشت 91 0:28

آفرین احسنت
فقط حیف که جوراب نخریدی اگه نه جشنت کامل کامل می شد
یه روزی میاد ما هم روز زن مثل یه زن واقعی کادو می گیریم گل و شیرینی همه چی ....

می گم نکنه دوری عادتشون بده هیجی نخرن



آرزو بر جوانان عیب نیست...........
ای خواهر جان اشکالی نداره ، به جاش پسرامون بزرگ میشن جبران میکنن.
مامان نفس طلایی
24 اردیبهشت 91 18:14
افرین واقعا به این همه ذوق و سلیقه ات


قابلی نداره عزیز دلم