محمدرضامحمدرضا، تا این لحظه: 16 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

شازده کوچولو فرمانروای قلب من

دلتنگ بابایی.....

1391/2/25 6:58
نویسنده : مامانی
297 بازدید
اشتراک گذاری

سلام محمدرضای شیرین زبونم

دیروز داشتم برای یکی از خاله ها کامنت میگذاشتم و از اونجایی که شما گل پسری

عاشق اسمایلی (شکلک ها) هستی گفتی :

مامانی وقتی نوشتنت تموم شد اون شکلکی (پسر نازم وقتی تند حرف میزنه میگه شتلت)

که روش قلب داره و قلبش میشکنه رو بزار تا بابایی اینجوری ببینه که چقدر دلمون براش تنگ

شده .بغلماچ

این هم برای بابایی       :      دل شکسته

مامان فدای اون دلت بشه که اینقدر بیتاب دیدن باباییه ، ان شاالله بابایی همیشه تنش سالم

باشه و سایه ش رو سرمون .

خدا پشت و پناه همه ی باباهای مهربون و زحمتکش باشه ، آمین.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مریم مامان نخودچی
25 اردیبهشت 91 7:13
نازی گلم...
نایسل
25 اردیبهشت 91 14:23
ای جان قربون اون دل تنگت بشم خاله
ایشالا باباجونت زودی میاد


مرسی خاله جونم
بووووووووووووووووس
مامان نفس طلایی
25 اردیبهشت 91 15:51
ای قربون دل تنگت خاله


خدا نکنه خاله جونم
بابایی
26 اردیبهشت 91 0:53
سلام همسری
از کنار حرم آقا امام حسین روزت رو تبریک میگم و به حق مادرش بانو فاطمه زهرا و حرمت علمدارش قمر بنی هاشم از خدا میخوام که از پس آنچه که خدای مهربون به تو تکلیف کرده سربلند بیرون بیای ودرمقابل زحماتی که من به تو تحمیل کردم پر انرژی باشی.
واما پسری...
بوییدن وبوسیدنت واسم زیباترینهاست
مهربونیت زیباترین هدیه واسه مامانته.



عزیییییییییییییزم
عاشقتونم
با تموم وجودم دوستتون دارم
تا بینهایت...............
اشکام نمیزارن................

مامان گیسو جون
26 اردیبهشت 91 2:36
سلاممممممممم عزیز دلم
بهترینم
خوبی فدات شمممممممممم
الهی خاله فدای اون دل تنگت بشه محمدرضا جونم
دوست نازنینم روزت مبارکککککککک
روی ماهت رو می بوسممممممممم


سلام به روی ماهت خواهر
همیییشه زنده باشی خاله ی مهربون
من و مجمدرضا هم یه دنیاااااااااا دوستت داریم
بوووووووووووووووووووووووووس
مامان آريا
26 اردیبهشت 91 10:11
آمينننننننننننننننننننننننن
اميدوارم بابايي زودي بياد ديدن پسر گلم تا از دلتنگي در بياد


ممنون خاله جونم
بوووووووووووووووووووس
مامان سهند
26 اردیبهشت 91 14:12
ای جونمممممممممممم دلم گرفت خاله جونم از خدا میخوام کار بابایی جوری بشه که بیاد پیشتوننننننننن


ممنون خاله جونم
بوووووووووووووووس