محمدرضامحمدرضا، تا این لحظه: 16 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

شازده کوچولو فرمانروای قلب من

چهره مامانی

1391/2/31 12:42
نویسنده : مامانی
377 بازدید
اشتراک گذاری

گل پسری داره بازی میکنه ، چه بازی ؟! طبق معمول مشغول انواع ماشینهاییه که داره و

اونها هم مدام در حال تصادف و جنگ و یدک کشیدن و........

میگم : پسر من ، شما که ماشین دوست داری برو لگوهاتو بیار و باهاش ماشین درست کن ...

از این پیشنهاد استقبالی نشد .

میگم : پس برو دفتر نقاشیتو بیار یه ماشین هم بزار جلوت و سعی کن از روش نقاشی کنی.

آخه دلم میخواد بتونی نگاهت رو تقویت کنی .

پسری جواب میده : من که نمیتونم مثل این بکشم خبببببببببببببببب .

میگم : حالا که این طوره بیا اصلا قیافه من رو بکش و پسری این شکلی شدخندهخندهخندهخنده

چرا ؟؟ چون به عقیده خودش من رو خنده دار خواهد کشید . ولی خب امان از اون وقتی که

ما مامانها پیله کنیم به کاری ، مگه کوتاه میاییم .

دست از کار کشیدم و نشستم روبروی پسری ، ایشون هم دفتر و مداد آورد و یه بار میخنده

یه بار میگه آخه من چی بکشم خلاصه یکی در میون ریسه میرفت (البته یه وقتهایی هم با

عصبانیت میخندید)

کار شروع شد یه گردی برای صورت و باز همخنده چون گردیش کج و معوجه ، حالا خوبه

خودش نقاشیش رو آنالیز میکنه . نوبت چشمهاست ، داره عصبانی میشه چونکه از نظر اون

چشم نه گرده و نه یه خط صاف پس سخته ولی مامان تشویقش میکنه و میگه : خوب

به چشم های من نگاه کن ببین چه شکلهایی توشه و گل پسر با دقت محو تماشای

مادر شد و با خودش زمزمه میکنه : یه گردی که یه گردیه دیگه توشه .

و باز هم خنده خدای منمنتظر  پسری میپرسه : مامان خوشت میاد خنده دار شکلتو

میکشم؟سوال

میگم : نه مادر ، اتفاقا این نقاشیت برام خیلی عزیزه بغل

و اما نوبت لبها شد ، باز هم همون داستانها رو داشتیم این بار از پسری خواستم

که انگشتش رو بزاره روی لبهام و روی خطوط لب بکشه تا بتونه فرم لب رو کاملا احساس

کنه ، چه پیشنهاد خوبی چون بعد از اون برای کشیدن بینی و ابروها دیگه پسرم روی صورت

خودش اینکار رو انجام میداد . در آخر هم تصمیم گرفت موهای مامانی رو هم بکشه که

به قول خودش شبیه آقاهای دکتر توی تلویزیون شدی و در پایان کار یهو پسری قهقهه

خلاصه طراحی چهره مامانی تموم شد و مامان بیصبرانه در انتظار دیدن نتیجه .........

خودم که خیلی ذوق کردم خیلیییییییییییییییییییییییییییبغلبغلبغل

برای اینکه بابایی هم چهره زیبای همسرش رو ببینه هنر دست پسرم رو در ادامه مطلب

میزارم .

بفرمائید :

 

خدائیش برام لذت بخشه ، اونهایی که بچه دارند کاملا درکم میکنند.

محمدرضای نازم

عاشقتمممممممممممممممم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان نفس طلایی
31 اردیبهشت 91 18:44
عزیزم چه ناز کشیده
البته هزاران برابر ازین نقاشی خوشمل تری هاااا


ممنون خاله مهربون
ملی مامان میکاییل
1 خرداد 91 0:37
فدات شممممممممممم محمد رضا خیلی قشنگ کشیده خدایی نسبت به سنش اما خواهری کی موهاتو اینقدر فشن کرده بودی ؟؟؟ وقتی داشتم می خوندم همش دعا می کردم که نقاشی رو گذاشته باشی
مناء
2 خرداد 91 15:55
....ღ♥ღ ..ღ♥ღ ..ღღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ ...ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღღ .......................ღ♥ღ ...........ღ♥ღ...ღ♥ღ ...........ღ♥ღ ...........ღ♥ღ.........ღ♥ღ.....ღ♥ღ ...........ღ..ღ♥ღ.......ღ♥ღ.....ღ♥ღ ...........ღ......ღ♥ღ.....ღ♥ღ.....ღ♥ღ ...........ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ ......ღ♥ღ ...........ღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥........ღ♥ღ ....................................................ღ♥ღ ..........................@@..@@.............ღ♥ღ ..........................@@..@@.............ღ♥ღ ..............................@@................ خیلی جالب بود باحال کشیده
مامان دیانا
3 خرداد 91 11:59
سلام عزیز دلم خوبی؟ گل پسری خوبه؟ واقعا نقاشیش قشنگه آفرین به پسری و شما مامان صبور وباحوصله
مامان نفس طلایی
3 خرداد 91 18:27
حالت چه طوره ؟ جواب ازمایشات امد ؟ خوبی ؟
مامان گیسو جون
3 خرداد 91 22:40
سلاممممم ههههههههههه خدا نکشتت مردم از خنده منم مدام مثل ملی دعا کردم عکس گذاشته باشی اما خداییش خیلی قشنگ شده محمدرضا جونمممممم خاله فدات بشه هزارتا بوسسسسسسسس
مامان نسترن
4 خرداد 91 12:49
امشب رو ازدست نده مامانی . واسه همه دعا کن و ازآخر آرزوهای قشنگتو بده دسته فرشته ها تا ببرن برسونن دست کسی که همیشه متظره ما باهش درددل کنیمو اونم روی همه غمامون خط بکشه و واسمون روی برگه آرزوهامون مهر تایید بزنه. شب آرزوها و روزای قشنگ رجب مبارک
آرشیدا کوچولو
5 خرداد 91 1:15
محمد لضا واگعن مامانت این شلکیه وای که شگد خوکشل کشیدی
مامان آرشیدا کوچولو
5 خرداد 91 1:25
عالیه تست آدمک گودیناف رو روی نقاشی هاش براش ارائه بده مطمئن باش IQ بالایی داره
ilijoon
5 خرداد 91 22:30
ماماني واقعا انقده خوشگلي ؟؟؟؟؟
كاش ايليا جون هم من رو تو نقاشي انقده زيبا ميكشيد ولي از ديد من پسرتون خيلي زيبا نقاشي ميكشه وبا دقت موفق باشي گلم


نمیدونم واالله؟؟؟؟
ممنون از مهربونیت عزیزم
نایسل
6 خرداد 91 13:42
ای جانننن چقدر ققشنگگگگ کشیدهه وای عاشق اینم که تو دهن بچه ها چقدر همه چیز سادستتتتت
نایسل
6 خرداد 91 13:42
منم برای تو بهترین ارزو هارودارم خوشملممممم