محمدرضامحمدرضا، تا این لحظه: 16 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

شازده کوچولو فرمانروای قلب من

هوای گرم و ما بدون سوژه

1391/3/28 18:15
نویسنده : مامانی
295 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم

از بس که این روزها گرمه و ما بیکار توی خونه میشینیم هیچ چیز خاصی برای گفتن پیدا نمیشه.

شکر خدا زندگی میگذره ، از پنج شنبه صبح رفتیم خونه مانا و امروز صبح برگشتیم .

من هم که دنبال دکتر و سونو و آزمایشم بودم که فعلا سونو گفته سالمم و مشکلی ندارم حالا

باید صبر کنم تا نتیجه آزمایش بیاد.

شما این چند روز خونه مانا یک دل سیر آب بازی کردی و در ضمن پشه های بدجنس متوجه شدن

که چقدر خوشمزه ای و بهت رحم نکردن و حسابی دست و پاتو خوردن . البته من هم دیشب دیگه

طاقت نیاوردم و تار و مارشون کردم.

الان هم شما روی مبل خوابیدی و من هم چشمتو دور دیدم دارم بستنی میخورم.

بابایی هم که طفلک توی کربلا با گرمای وحشتناکه اونجا دست و پنجه نرم میکنه . خدا خودش

مراقبش باشه .

هردوتون رو بی نهاااااااااااااااااااااااااااااایت دوست دارمماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

میلاد ام
30 خرداد 91 20:24
سلام وبلاگتون عالی بود اگه شد یه سری هم به ما بزن و اگه هم با تبادل لینک موافقی منو با اسم موزیک (میلاد)لینک کن بعد بهم بگو با چه اسمی لینکتون کنم .اگه خواستی این بنر(کد) رو هم تو وبلاگت قرار بده مر30.
مامان ماهان
31 خرداد 91 16:56
نوش جونت عزیزم خدایی یواشکی خوردن خیلی حال میده هاااااااااااااااااااا
ilijoon
31 خرداد 91 20:28
خوشمزگي هم بعضي اوقات مايه دردسره