محمدرضامحمدرضا، تا این لحظه: 16 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

شازده کوچولو فرمانروای قلب من

هوای سرد ، ترکیدن ظرف شکلات

1391/3/29 12:19
نویسنده : مامانی
396 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق من

امروز خدا بهمون لطف کرده و بعد از چند روز هوای دااااااااااغ امروز سرد و بارونی شده.

باز هم نزدیک تولد شما شده و داره بارون میاد .

روزی که به دنیا اومدی بارون میبارید و بعدش هم وقتی بعد 6 روز از بیمارستان مرخص شدی

هوا خنک شده بود و توی نیمه دوم تیر ما مجبور بودیم شبها پنجره ها رو ببندیم که گل پسرمون

سرما نخوره .

خدا رو شکر میکنیم به خاطر این نعمت بزرگ.

راستی دیروز که رفتیم سوپرمارکت شما یه بسته پودر پودینگ شکلاتی گرفتی و خواستی که

برات درست کنم ، من هم عصری مشغول شدم و پودر و با شیر قاطی کردی توی یه ظرف پیرکس

گذاشتم روی گاز و هم زدم ، هرچی صبر کردم دیدم جوش نمیاد ، تمام این مدت هم فکر میکردم

اگر شکلات سرریز کنه چجوری اجاق رو پاک کنم تا اینکه یهویی به شکل وحشتناکی ظرفمون

ترکید و من فکر میکنم یه سکته خفیف زدم . فقط بلند بلند میگفتم یا ابولفضل شانس آوردم

بچه ام کنار اجاق نبود آخه شما همش اصرار داشتی مراحل کار رو ببینی ولی اجازه نمیدادم

بیای جلو و خودم ظرف رو می آوردم ببینی واقعا خدا خودش رحم کرد ، توی اون وضعیت از اون

صحنه عکس هم گرفتم ، بعدش کلی دلم برای شکلات ها سوخت ولی فدای سر پسرم

امروز میریم بازار برات کرم شکلاتی میخرم .

این هم از این.

دوستت دارم عشقمماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

نایسل
29 خرداد 91 14:47
آخییییییییییییییییییییییی طفلکی
نایسل
29 خرداد 91 14:48
خدا رحم کرد واقعا
الهام مامان رامیلا
29 خرداد 91 16:06
عیدت مبارک عزیزم انشالله که جیزی نشده به شما قضا بلا بوده خواهر تولد شازده کووچولو پیشاپیش مبارک باشه محمدرضا هم تیرماهیه مثل من


ممنون عزیز دلم
نمیدونستم ، قبل اینکه کامنتت رو بخونم خودم برات کامنت گذاشتم الان میام تولدت رو هم تبریک بگم...........
آذر(مامان كيارش)
30 خرداد 91 17:19
سلام فداي سر دوتاييتون.....
تولد محمدرضا ي عزيز رو پيشاپيش تبريك مي گم


Mamnoon azizam
مامان ماهان
31 خرداد 91 16:55
سلام خانمی فدای سر دوتا تون
ilijoon
31 خرداد 91 20:26
خدا به پسري رحم كرد هميشه بابت اين نعمت ها خدا رو شاكر باشيد
ilijoon
31 خرداد 91 20:27
محمد رضاي عزيزم پيشاپيش تولدت مبارك
مامان آرشیدا قند عسل
3 تیر 91 12:03
این ظرفهای پیرکس عین بمب ساعتی میمونن آدم زهره اش میره ولی عیب نداره فدا سرتون واقعا خدئا رحم کرده این شازده کوچولوی ما اونجا نبوده.
نسترن(یک عاشقانه آرام)
5 تیر 91 2:04
خدا چقدر رحم کزد وای خدارو شکر طوریتون نشد...