محمدرضامحمدرضا، تا این لحظه: 16 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره

شازده کوچولو فرمانروای قلب من

خیلی کار داریم

1391/4/13 10:04
نویسنده : مامانی
364 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم

بالاخره لب تابم درست شد ولی این روزها خیلی کار دارم و فرصتی برای نوشتن نیست

دیروز عصر از خونه مانا اومدیم البته قرار بود بمونیم و من خودم امروز به تنهایی بیام اینجا و

پروژه ام رو به دانشگاه تحویل بدم ولی از اونجایی که کشف کردم شما به آب و هوای خونه

مانا و گل و گیاهش و شاید هم گرد و خاکی که اطرافشه به خاطر کارگاه آجان آلرژی داری

و چشمات دوباره قرمز شد و خارش و سوزش و ....... من هم دیروز نتونستم طاقت بیارم

و هی شما خواهش کردی بمونیم ولی موافقت نشد .

الان منتظرم بیدار بشی تا بریم پرینت پلانها رو بگیرم ساعت 4 هم با هم میریم دانشگاه کار رو

تحویل میدم . فردا هم روز پر کاریه ، صبح باید با دندونپزشکیت تماس بگیرم گفتن یادآوری کن

تا شاید برای عصر بهت نوبت بدیم ، بعدش هم قراره خونه مانا شیرینی درست کنیم برای جشنی

که به مناسبت نیمه شعبان و تولد آقا امام زمان جلوی فروشگاه آجان برگزار میشه ، در ضمن

مانا برای سلامتی چشمات نذر کرده بود که توی این روز شکلات پخش کنی . این جشن فردا

عصر گرفته میشه . برای فردا بعداز ظهر هم خونه عروس عمه بزرگه من دعوتیم ، یه تعاونیه

مال خانمها که من و مانا برای اولین باره قراره بریم.

خب دیگه من باید برم صبحانه بخورم چون چند روزیه که معده ام دچار مشکل شده و دارو استفاده

میکنم.

یک توصیه برای دوستان :

از مصرف خودسرانه مفنامیک اسید ، پروفن ، ژلوفن و.... خودداری کنید.

من به خاطر درد دندونم ژلوفن مصرف کردم(سه روز روزی یه دونه) سومین روز معده ام به شکل

خیلی وحشتناکی درد گرفت طوریکه احساس میکردم الانه که خون بالا بیارم ، فشارم هم پایین

اومد و وقتی رفتم دکتر ، کارهای روز قبلم رو که چک میکرد پرسید شما از این داروهانخوردین و

من گفتم که چی مصرف کردم و تشخیص دکتر این بود که به مخاط معده ام آسیب رسیده .

حالا گفته تا چند روز سبزیجات و میوه نخور(خیلی خیلی کم مصرف کن) چای و قهوه و نوشابه

نخور ، فست فود مصرف نکن ، ادویه به هیچ وجه مصرف نکن..............

اگر یه کم بیشتر میموندم احتمالا میگفت خانم اگه میشه چند روز نفس نکش تا خوب بشی.

دو هفته باید دارو مصرف کنم تا معده ام ترمیم بشه . ان شاالله که همتون همیشه سالم باشید.

 

 

محمدرضای گلم این نکته برای شما هم مفید خواهد بود.

دوستت دارم عزیز دلم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نسترن(یک عاشقانه آرام)
13 تیر 91 19:58
چی شده معدت خانمی؟ توروخدا بیشتر مراقب خودت باش... خصوصی
مامان ماهان
22 تیر 91 8:40
ای جان بشتر مراقب خودت باش
ilijoon
23 تیر 91 0:52