محمدرضامحمدرضا، تا این لحظه: 16 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

شازده کوچولو فرمانروای قلب من

هوای گرم ، شالاپ و شولوپ آب بازی

1391/5/4 10:05
نویسنده : مامانی
445 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق من

هوا حسابی گرم شده و اومدن ماه رمضان هم باعث شده ساعت های بیشتری رو

توی خونه سپری کنیم و این یعنی بیکاری شما . این روزها که بابایی هست کارمون برعکس

شده و بیشتر حوصله مون سر میره . بعد از ظهر ها که بابایی میخوابه برای اینکه حال و هوات

عوض بشه به بهانه ی خرید میبرمت بیرون که یه دوری با هم توی شهر بزنیم . دیروز هم کلی دلم

برات سوخت و تصمیم گرفتم یه آب بازیه حسابی مهمونت کنم . وانی که برای حمومت گرفته بودم

رو از ظهر گذاشتم توی تراس و داخلش آب ریختم که با حرارت افتاب گرم بشه عصری هم فرستادمت

که بری آب بازی کنی ، شما هم خیلی بهت چسبید ولی خب چون هوا خیلی گرم بود بیرون پر زنبور

بود و من نگران بودم که مبادا بیان سراغت (از بس که تو شیرینیبغل) برای همین هم اجازه ندادم

زیاد توی تراس بمونی ، بعد اون هم حمومت کردم . دیشب توی رختخواب کنار بابات دراز کشیدی و از

دلتنگیهات براش گفتی و وقتی متوجه شدی صبح قراره بره تهران شاکی شدی ، گفتی : یعنی باز

قراره یه روزه کاااااااااااااااامل نبینیمت؟؟؟؟ هی بابایی توضیح داد و شما نپذیرفتی ، با بغض میگفتی

من که صبح بیدار بشم و بخوام بغلت کنم بوست کنم ببینم نیستی اونوقت چکار کنم ، غصه میخورم...

من فدای دل مهربون پسرم بشم که اینقدر باباشو دوست دارهماچ

حالا الان خوابی و بابایی رفته تهران (جلسه داره) وای به حال من که قراره امروز برام بدقلقی کنی.

الهی که هیچ وقت غم توی دلت نشینه عزیز دلم.

چندتا از عکسهای آب بازی دیروز رو توی ادامه مطلب میزارم

.

.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مریم مامان نخودچی
4 مرداد 91 10:14
به به خوش به حالت....



جای شما خالی
ملی مامان میکاییل
4 مرداد 91 17:34
فداش بشم من عزیزمممممممممم
عجب تراس باحالی دارین ها !!!
من خیلی دلم می گیره وقتی مخمد رضا اینجوری بی تابی می کنه منم دل نازک !!!!!!


قابل شما رو نداره گلم
فدای دل هردوتون بشم من
مامان نفس طلایی
5 مرداد 91 18:48
وای خوش به حال محمد رضا چه کیفی میده
مامان دیانا
11 مرداد 91 15:18
سلام عزیزم چه با حاله اینجا کاش ما هم بودیم فوق العاده فضای دنشینی داره جای ما را هم خالی کنین
ilijoon
17 مرداد 91 23:47
فدات بشم عزيزم كه انقده آب بازي رو دوست داري حسابي خوش گذروندي ديگه
ilijoon
17 مرداد 91 23:47
چه تراس قشنگي داريد ان شاالله با دل خوش ازش استفاده كنيد