محمدرضامحمدرضا، تا این لحظه: 16 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

شازده کوچولو فرمانروای قلب من

شازده کوچولو بدجوری مریضه

1391/10/21 0:05
نویسنده : مامانی
383 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر قشنگم

شازده کوچولوی تبدار من

الهی من فدات بشم

از دیشب تا حالا شازده کوچولوی من تب شدیدی داره ، امروز عصر یک آمپول پنیسیلین برای

اولین بار بهش تزریق شد

دیشب تا بعد اذان صبح نشستم کنارش و مدام دستهامو خیس میکردم و صورت نازش رو نوازش

میکردم ، همه اش با خودم میگفتم اگه الان علی بود میبردیمش دکتر اگه اون بود خیالم راحت بود

دلم قرص بود ولی خب فعلا خودم باید پدر باشم ، پسرکوچولوی من که همه میگن عین برف سفیده

الان صورتش سرخ سرخه ، لپاش گل انداخته...............

خدایا تو رو به بزرگیت قسم

تو رو به عزیزترینهات قسم

خدایا هیچ پدر و مادری درد و مریضی بچه اش رو نبینه خدا..................................

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان گیسوجون
21 دی 91 16:19
الهی آمین
عزیز خاله الهی بمیرم برات
دوستم با همه وجودم درکت می کنم ان شاا... زودتر خوب بشه



ممنونم مونای گلم
ملی
26 دی 91 6:58
عــــــــــــــــزیزم
نبینم مریضی تو
می دونم دست تنها خیلی سخته
نه اینکه کاری بکنن مطمئن باش اگه همسری هم بود همه اینکارا رو داشتی می کردی اما
آدم دلش قرصه


درسته خواهر همون قوت قلبه کافیه