محمدرضامحمدرضا، تا این لحظه: 16 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

شازده کوچولو فرمانروای قلب من

خونه مانا

1391/11/13 13:05
نویسنده : مامانی
841 بازدید
اشتراک گذاری

این چند روز خونه مانا به پسری خیلی خیلی خوش گذشت ، نمیدونم چرا وابستگیش

به مانا و آجان اینقدر زیاد شد . امروز خیلی سخت از اونها جدا شد .

مانا و آجان هم که انگار طرح پرواربندی محمدرضا داشتن ، یا داشتن با شازده منچ بازی

میکردن یا غذا و خوراکی به خوردش میدادن دیروز عصر هم آقا رو بردن بیرون گردش و بنده

که حسابی سرماخورده بودم رو گذاشتن خونه که استراحت کنم . شازده کوچولو دیروز از

نزدیک گاو دیده و اومده خونه میگه مامان تو از بوی لباسم متوجه نشدی من رفتم

پیش گاو و گوسفند متفکر

پریشب شازده ساعت 11 شب میاد توی اتاق خواب و میگه میشه همراه آجان و مانا بیدار

بمونم ، میگم نه ، میگه : ای بابااااااااااااا خب بزار یه شب هم با بزرگترها بیدار باشم دیگههههههه

من هم دلم سوخت به حالش و خودم که حال نداشتم خوابیدم و شازده بعدا اومد کنارم خوابید.

دیشب هم دوباره اومد و اجازه گرفت که بزار باز هم همراه بزرگترها بیدار باشم .......

خلاصه که سه شبی شب زنده داری کرد.

مانا پاهاش درد میکنه به پسری میگه : محمدرضا ، بزرگ شدی دکتر میشی پاهام رو درمان کنی؟

پسری: ای بابا ، مانا تا من بزرررررررگ بشم تو یا میمیری یا مثل مامان بزرگ من پیر میشی....آخ

منظور ایشون مادرشوهر گرامی بنده است که کلا از مامانم 2 سال بزرگتره.

مامان میگه:مامان بزرگت همسن منه !

پسری :نهههههههههه باورم نمیشه اون خیلی پیره......

طفلی مامان اگر بفهمه نوه بی معرفتش چی گفته اول من رو میفرسته خونه باباماسترس

دیگه اینکه پسری دو روز قبل رفت دندونپزشکی و یه دندون پر کرد و کلی ما رو هم سرافراز

کرد با رفتارش ، خدائیش لذت بردم.

چند دست لباس و یک کفش هم برای پسری گرفتم .

خب دیگه کافیه.

کامنت بابایی هم مربوط به دیشبه و جایی که بوده ، خوش به سعادتش.

 

پسری و همسری ، دوستتون دارم زیااااااااااااااااااااااااااد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

رسول
14 بهمن 91 17:40
_______♥█████████♥_______♥█████████♥
_____♥█████████████♥___♥███████████♥
___♥█████████████████♥████♥_____♥████♥
__♥████████████████████████♥_____♥███♥
_♥███████████████████████████♥_____♥███♥
♥███████████████████████████████___♥███♥
♥█████████████████████████████████♥♥███♥
♥██████████████████████████████████♥███♥
_♥█████████████████████████████████████♥
__♥███████████████████████████████████♥
____♥████████████████████████████████♥
______♥████████████████████████████♥
_________♥███████████████████████♥
____________♥██████████████████♥
______________♥█████████████♥
_________________♥████████♥
___________________♥████♥
____________________♥██♥





ممنون منا جان
مــــــــــــــــلی
16 بهمن 91 9:23
ایشالله که مانا هزار ساله بشه اما خیلی خندیدم با حرفای این پسری
امان از این بچه ها !!!!!!!!
الان بچه داره محبت خالص آجان و مانا رو می فهمه و از حالاست که بهش مزه می ده ایشالله هزار ساله بشن


سلامت باشی عزیییییزم
خدا مامان اشرف رو برات نگهداره
مامان گیسوجون
18 بهمن 91 12:38
الهی همیشه مانا جان سلامت باشه و همیشه عشق من بهش خوش بگذره خصوصی
مامان امیرمحمد
21 بهمن 91 10:16
سلام سلام عزیزم ماشاءا.. چقدر بزرگ شدی، خدا نگهداره براتون و انشاءا.. همیشه سلامت در کنار مامان و بابا و مامان بزرگ و پدر بزرگ خوش باشی ، محمدرضا مهد کودک میره ؟؟ می خواستم بدونم اگر میره راحته براش ؟؟ خیلی دوستتون داریم و می بوسیمتون از طرف من و امیرمحمد
مامان رادین
28 بهمن 91 10:13



محمد گیان
29 بهمن 91 12:19
سلاممممممممممممم دوست عزیزم خوبی مرسی ممنون دلم برات تنگ شده بود