محمدرضامحمدرضا، تا این لحظه: 16 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

شازده کوچولو فرمانروای قلب من

لباس عید

1391/12/10 10:08
نویسنده : مامانی
1,087 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شازده کوچولوی مامان

لباس های نو مبارک ، الهی که دامادیتو ببینم مادربغلماچ

دیروز ظهر رفتیم خونه مانا ، ساعت 2 پیش متخصص قلب برات نوبت گرفته بودم که یه

چکاب بشی ، شکر خدا که گفت پسرتون ماشاالله سالمه و لوزه هاش طوری نیست که

روی قلبش اثر گذاشته باشه ، گفت دردی که توی قفسه سینه بچه ها به وجود میاد

مربوط به رشدشون میشه ، توی وروجک زمانی که داشتن ازت نوار قلب میگرفتن و بعدش

هم که دکتر داشت معاینه ات میکرد اینقدر شیطون شده بودی که نگو چون شما خیلی قلقلکی

هستی و مدام هم سعی میکردی که نخندی ولی واقعا قیافه ات خنده دار شده بود.

باز هم خدا رو شکر که گل پسرم سلامته. بعد اون رفتیم گل فروشی عمو وحید و چندتا گلدون

سفالی با چندتا کیسه خاک گرفتیم بعدش هم که دیگه مغازه ها باز شدن رفتیم و برات لباس

خریدیم . من عاشق این گشت و گذارهای دونفرمون هستم . لباس خریدنت هم کلی داستان

داشت که اگر فرصت شد میام و برات مینویسم . الان فقط مونده برات کفش بگیرم.

دوستت دارم نفسمماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

بهاره مامان امیرمحمد
13 اسفند 91 9:28
سلام خاله خانوم مهربون ، کجا بودید تا حالا ، دلمون پوسید بابا اینقدر به ما سر نمی زنید ، دلمون براتون یه ذره شده ، محمدرضای قنشگم چطوره ؟ مردی شده برای خودش هزار الله اکبر ، اسپند براش دود کنید ، در چه حالید ، زیاد نمی آیید این طرفها ، مرسی که تولد امیرمحمد را تبریک گفتید ، ما را چشم براه نزاریدها خیلی دوستتون داریم و بوسسسسسسسسسسسسسسس بوصصصصصصصصصصصصصص بوثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثث از طرف من و امیرمحمد برای شما و محمدرضای خوبم



سلام بهاره مهربونم
ممنونم از محبتت عزیز دلم
حتما باز هم میاییم پیشتون بووووووووووووووووووس
بهاره مامان امیرمحمد
14 اسفند 91 8:48
لباسهای عیدت مبارک گل پسر قند عسل انشاءا.. لباس فارغ التحصیلی دکتراتو بپوشی و مامان عکسشو بزاره برامون ما هم کیف کنیم ... لباس دومادی به امید خدا بپوشید ... امیدوارم سالی پر از برکت ، سلامتی ، خوشبختی و همه آرزوهاتون برآورده بشه انشاءا.. بوی عید را آوردید برامون ... من هنوز برای امیرمحمد چیزی نخریدم ... محمدرضا را ببوسید
ملـــــــــــی
20 اسفند 91 20:51
کجایی خواهرررررررررر کاش از محمد عکس می گرفتی دلم براش تنگ شده لباس هاشم به سلامتی و دلخوشی و شادی
ملیکا
24 اسفند 91 10:35
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلام گرم منو از همین جا به شازده کوچولو برسونید وبتون حرف نداره واقعا عالیه به آلونک ماهم سری بزنید ممنون میشم نظر بدید تا بجبرانم
محمد
27 اسفند 91 9:10
دنیا را برایتان شاد شاد و شادی را برایتان دنیا دنیا آرزو مندم هر روزتان نوروز . . .پیشاپیش سال 92 مبارک
مامان حسین جون
3 فروردین 92 9:12
برما سالی گذشت وبر زمین گردشی وبر روزگار حکایتی، امید آنکه کهنه رفته باشد به نکویی واین نو همی آید به شادی سال نو بر شما وخانواده محترم مبارک