محمدرضامحمدرضا، تا این لحظه: 16 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

شازده کوچولو فرمانروای قلب من

تابستان 92

1392/4/24 19:10
نویسنده : مامانی
688 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزترینم

دارم فکر میکنم چه زمانی این پست رو میخونی

چند سالته؟؟

ای جاااااااااااااااااااااااانم ، فدای قد و بالات بشه مادر........

شازده کوچولوی من ، امسال تابستون خیلی سرت شلوغه عزیزم

هفته ای دو روز کلاس نقاشی داری ، روزهای زوج کلاس زبان داری ، دو تا سه روز هم عصرها

کلاس اسکیت داری .

مامانت هم که بالاخره طلسم رو شکست و دو جلسه ای هست که میره یوگا .

شازده کوچولوی من ، شما چند روزی هست که وضو گرفتن رو یاد گرفتی ، وقت نماز هم که امکان

نداره همراهی نکنی ، وجود نازنینت باعث شد که من هم تنبلی رو کنار بزارم..........

نماز خوندن من هم که دیگه خیلی جالب شده رکوع و سجود فقط 3 تا سبحان الله میگم که

برای شما راحت باشه تکرارش ، قنوت هم فقط 3 تا صلوات ، سوره ها رو که خودت بلدی

الهی فدای اون صدات بشم مرد من که بلند بلند نماز میخونی و خونه ی ما رو تبدیل به بهشت

میکنی .

جای بابایی خالی...........................

34 روزه که بابایی کربلاست.

برای عید فطر ان شاالله قراره بیاد.

پسر نازنینم ، دوستت دارم.

خدایا اگر هزاران هزار بار به درگاهت سجده شکر به جا بیارم باز هم کافی نیست

وجود پسرم نعمتی فراتر از حد ماست

ممنونم مهربانم

ممنونم خدای دوست داشتنی من.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان گیسوجون
29 تیر 92 13:41
عزیز خاله التماس دعا برام خیلی دعا کن گلم دوستم خوش به حالتتتتتتتت با این پسمل ناز از طرف من حسابی ببوسش منو یادت نره موقع دعاهات پای سفره افطار و سحر ممنونم خصوصی
مادر سپهر
29 تیر 92 23:29
salam azizam man taghriban aksare zamani k be webe sepehr sar mizanam be webe shoma ham sar mizanam chon hes mikonam zendegimoon kheyli be ham shebahat dare .faghat ye khahesh dashtam baz az gol kari ha va baghche hatoon aks beza man asheghe hayate mana va shoma hastam .ishala hamishe sar sabz bashe




ممنون از لطف و محبتت عزیزم

کاش آدرس وبتون رو همراه کامنت ها بگذارید
حتما در اولین فرصت عکس میگیرم و براتون میزارم

مادر سپهر
31 تیر 92 0:36
الهام مامان رامیلا
13 مرداد 92 1:26
سلام خانمی خووبید بابا دلمون تنگ شده بود براتون تولد شازده کوچولو با تاخیر مبارک ببخشد خاله خدا از سر تقصیرات من بگذره انشالله که سالیان سال خوش باشی کنار خانواده عزیزت
باران
4 شهریور 92 8:32



سپاسگزارم