محمدرضامحمدرضا، تا این لحظه: 16 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

شازده کوچولو فرمانروای قلب من

کربلا

1390/1/16 18:01
نویسنده : مامانی
345 بازدید
اشتراک گذاری

                                                        

سلام عزیز دلم               

                                                                    

الان سومین روزیه که از هتل بیرون نرفتیم ، چون بیرون طوفان گرد و غبار بود ،

پسر گلم ، کربلا جدای اینکه مردمی داره که اصلا بهداشت و نظم و ترتیب ندارند آب و

هوای بسیار بدی داره ، عکسی که برات میذارم از همون پنجره ایه که قبلا عکس حرم

رو ازش گرفته بودم حالا میتونی مقایسه کنی ، در ضمن خونه های مردم هم معلومه که

چقدر وحشتناک زندگی میکنن .

راستش چند ماه پیش که دوست بابا خونه ما بود (همونی که از بابا خواست وارد این پروژه

بشه) بهش گفتم : آقای مهندس این همه جای خوش آب و هوا چرا بردیش عراق ، ایشون هم

جواب داد : خانم ، ما کارمون ساختن و آباد کردنه ، جایی که آباد باشه کاری نداریم.

من تمام سعی خودم رو میکنم که یک همراه خوب برای همسر مهربونم باشم ، شرایطش

رو درک کنم و با مدیریتم تو خونه کاری کنم که دلواپس ما نباشه و بتونه در کارش موفق

بشه .

همسر عزیزم :

دعا میکنم همیشه سالم باشی و مطمئنم با تلاشی که تو برای  موفقیت در کارت و همینطور

تأمین رفاه ما میکنی خدای مهربون هم از تو خیلی راضیه و همینطور که همیشه بوده بعد از

این هم هیچوقت تو رو تنها نمیگذاره و هواتو داره .

خیلی دوستت داریم .

 

                                       

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ملی
17 فروردین 90 19:44
چه جالب !!!
من هیچ وقت از اینن زاویه نشنیده بودم اما شما خیلی مامان خوبی هستید که اینجوری فکر میکنید مطمئنم همسرتون و شازده کوچولومون بهت افتخار می کنن


شما لطف داری عزیزم ، ممنونم.