محمدرضامحمدرضا، تا این لحظه: 16 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

شازده کوچولو فرمانروای قلب من

عذرخواهی

1390/1/18 12:08
نویسنده : مامانی
271 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام پسر گلم

 

عزیز دلم  ، چند وقت بود که موهات بلند شده بود و از اونجایی که شما حاضر

نمیشی بری آرایشگاه هر چند وقت خودم یه قیچی بهش میانداختم ولی دیگه

خیلی نا مرتب شده بود ، حالا که دیگه هوا بهاری شده تصمیم گرفتم موهاتو

کوتاهه کوتاه کنم ، از شما و بابایی هم نظرخواهی کردم و شما موافقت خودتون

رو اعلام کردید و اینطوری رای تصویب شد و من برنامه ام رو دیروز عملی

کردم ولی خب مامانی من که آرایشگر نیستم ، دیروز وقتی بابایی از سر کار

اومد تا چشمش به تو افتاد گفت : وای جلوی سرش رو حسابی خراب کردی ،

راستش خودمم هم میدونم ولی در کل فکر میکنم خوب شده ، به هرحال اگه

خودت هم ناراضی هستی من معذرت میخوام ، فعلا که خوابی وقتی بیدار

شدی یه عکس میگیرم میذارم تو وبت .

 

عاشقتم قناری من                   

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

سارا
18 فروردین 90 14:57
به مبارکه آفرین به مامانی هنرمند


ممنون عزیزم .
مامان فرشته
18 فروردین 90 17:23
ای جانم سلاممممممم
مبارکه عزیزم بوسسسسسسسس


سلام خاله جونم
ممنون بوووووووسسس
مامان فرشته
18 فروردین 90 17:24
یه نظر خصوصی برات گذاشتم مامان مهربون بوسسسسس


ممنون سمای عزیزم.
نيكو
18 فروردین 90 18:41
سلام به خودتون و كوچولوي نازتون

محمد امير من تنهاست...تبادل لينك كنيييييييييييييم؟؟؟؟؟؟؟؟





سلام ، خوش اومدید
خوشحال میشم ، فقط عزیزم آدرستون باز نمیشه
دوباره برام بگذارید.

مامان فرشته
18 فروردین 90 19:25
نظرات رو چک کن گلم بوسسسسسسس
نی نی سرا
19 فروردین 90 0:12
سلام عزیزم، چه نی نی خوشکلی دارین. اگر توی فیس بوک هم اکانت داری، می تونی بیای صفحه نی نی سرا و در مسابفه قشنگ ترین نی نی شرکت کنی. می بینمت. بوسسسسس


سلام ، شما لطف دارید ، ممنونم.