محمدرضامحمدرضا، تا این لحظه: 16 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

شازده کوچولو فرمانروای قلب من

فراموش کردم

1390/1/19 10:53
نویسنده : مامانی
317 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم فراموش کردم برنامه مون رو برات بنویسم ،

ما فردا از بغداد پرواز داریم برای تهران واز اونجا هم میریم به سوی شهر و دیار

خودمون ، اگه خدا بخواد فردا شب خونه ایم

یکشنبه قراره شما استراحت کنید و من یک سر برم دانشگاه و برای شام هم قراره

آجان و مانا (بابا و مامان بنده) HippieHippie

به افتخار یکدونه دختر و یکدونه نوه دختری ولیمه بدهند.

تا ایران

خدانگهدار

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان فرشته
19 فروردین 90 11:45
سلام عزیز دلم به سلامتی و دل خوش

خوش اومدید
ما منتظرتونیم بوسسسس
سفر بی خطر


سلام گلم ،
ممنون
سلامت باشید.
مامان فرشته
19 فروردین 90 11:50
تو رو خدا زود بیای آپ کنی ها ما دلمون تنگ می شه


چشم عزیزم ، توی اولین فرصت میام.


من هم دلم برای همتون تنگ میشه.
مامان زهرا نازنازی
19 فروردین 90 16:11
زیارت قبول


ممنونم
سارا
19 فروردین 90 23:50
به سلامتی عزیزم امیدوارم به سلامتی بیاین زود بیا منتظریم بوسسسسسسسس
ملی (نقطه )
24 فروردین 90 21:44
وای عزیزم تبربک می گم برگشتی ، من الان حسو حالتو میفهمم . رسیدن بخیر