محمدرضامحمدرضا، تا این لحظه: 16 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

شازده کوچولو فرمانروای قلب من

بازگشت

1390/2/16 1:21
نویسنده : مامانی
295 بازدید
اشتراک گذاری

                       

                                                 

سلامممممممممممممممم

سلام به همه دوستای گلم

وااااااااااااایییییییی دلم براتون یه ذره شده بود ،

از دوست جونام معذرت میخوام که بیخبر گذاشتمتون ، راستش وقتی اومدم

اینترنتمون قطع بود الان هم با دیال اپ اومدم ، تا 2 هفته ای وقت ندارم پست

 جدید بذارم

ولی مطمئن باشید بعدش میام به تک تک شما دوستای نازنینم سر میزنم ،

 خیلی دوستون دارم ،

به امید دیدار

                                            

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سارا
17 اردیبهشت 90 13:22
واییییییییی چقدر خوشحال شدم خیلی نگرانت بودم خداروشکر


ممنونم سارای مهربونم
بووووووووووووووووووووووووس