محمدرضامحمدرضا، تا این لحظه: 16 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

شازده کوچولو فرمانروای قلب من

یه سوال

1390/3/27 10:35
نویسنده : مامانی
276 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای عزیزم ،

اومدم با شما مشورت کنم ، اگه بالای صفحه رو ببینید 9 روز دیگه تولد شازده کوچولوست

و دقیقا همون روز من امتحان عناصر و جزئیات دارم (4/5) و 4/7 هم آخرین امتحانمه

خودم تصمیم داشتم همون تاریخ یعنی پنجم که صبحش امتحانم رو میدم ، برای شام مهمونی بدم

ولی خب فکر میکنم اینجوری وقتم آزاد نیست و شاید نتونم به خوبی از عهده مهمونی و پذیرایی

بر بیام ، حالا مشکل اینجاست که من عقیده دارم لذت تولد و یا هر مناسبتی به همون روزشه

برای اینکه دلم راضی بشه بعد از امتحاناتم یعنی با 3 روز تاخیر براش تولد بگیرم نیاز به حمایت فکری

شما دارم ،

به نظر شما بی مزه نمیشه؟

لطفا نظر بدید.

(اولین جشن تولد رسمیه پسرمه ، تا حالا همیشه خیلی کوچولو و مختصر بوده ، چون نی نی بود و

خودش که لذتی نمیبرد ولی الان کاملا متوجه میشه و خودش از من جشن تولد خواسته و

من هم که در قلمرو فرمانروایی شازده کوچولو فرمانبری بیش نیستم و اطاعت میکنم.)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

ملی
27 خرداد 90 14:09
اول : آقا کوچولو خوشگله من ، روزت مبارک
دوم : عزیزم بذار بعد از امتحان که با خیاله راحت بتونی تولده شازده مون رو بگیری دو سه روز که اشکالی نداره



ممنون ملی عزیزم
چشم ، به حرفهای دوستای گلم گوش میکنم.
مامان علي
27 خرداد 90 15:38
عزيزم سلام.پيشاپيش تولد پسر گلت مبارك.
ببين پسرت به چي علاقه داره(مثلا مرد عنكبوتي)بعد ميتوني كيك و لباس و كارت دعوت وتزئينات و ... با هم ست بشن مثلا همون مرد عنكبوتي


سلام گلم
سلامت باشید .
ممنونم که راهنماییم کردین ، ایده قشنگیه سعی میکنم همین کار رو انجام بدم ، چشم.
مامان ماهان
27 خرداد 90 22:27
نه عزیزم چرا بیمزه بشه منم پارسال تولد ماهانی رو زود تر گرفتم چون تو ماه محرم بود
به نظر من اینطوری بهتره خستگی امتحانم از تنت بیرون میره و مراسم عالی برگزار میکنی


حق با شماست ، بخصوص که امتحانات حسابی خسته ام کرده،
ممنون به خاطر نظرت عزیزم.
مادر سپهر
28 خرداد 90 1:43
سلام نه مگه چه عيبي داره تو اين روزگار پر مشغله بايد اين حرفا رو بگذاري كنار وگر نه شايد هيچ وقت نتوني واسش تولد بگيري من كه سپهرم 22 خرداد تولدش بود واسش دارم 1 تير تولد مي گيرم


سلام عزیزم
به سلامتی ، ان شاالله دامادش کنی ، ممنون که نظرتو برام گذاشتی گلم.


مامان کیارش
29 خرداد 90 13:22
سلام .منم با دوستان موافقم بذار بعد امتحاناتت تولد بگیر که خیالت راحت باشه.اخه هیچی مثل درس خوندن و امتحان داشتن فکرآدم رو مشغول نمی کنه.در ضمن تولد گل پسری هم مبارک باشه.


سلام عزیزم
ممنون از اینکه باهام همفکری میکنید
نظرات شما دوستای گلم بهم کمک میکنه راحت تر تصمیم بگیرم
متشکرم
مامان فرشته
30 خرداد 90 13:16
چرا بخوای هول هولکی (نمی دونم درست نوشتم یا نه ) یه جشن بگیری بعداً پشیمون بشی که چرا فلان کارو نکردم و از این حرف ها
بگذار سر فرصت با فکری باز یه مهمونی بده که خودتم لذتشو ببری گلم
عزیز خاله تولدت مبارک گلم
بوسسسسسسسسس


آره عزیزم حق با شماست
به خصوص که اومدن بابایی عقب افتاده و برای پنجم میاد ایران ، برای همین هم جشنش رو به احتمال زیاد هشتم میگیرم