محمدرضامحمدرضا، تا این لحظه: 16 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

شازده کوچولو فرمانروای قلب من

لاک پشتها

1390/3/28 8:59
نویسنده : مامانی
272 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

امروز صبح(ساعت6) با صدای بارون از خواب بیدار شدم و از اونجایی که عاشق بارونم و

میترسیدم حالا حالاها دیگه بارون نیاد برای اینکه ازش لذت ببرم دیگه نخوابیدم ،

طبق برنامه 2 روز قبل رفتم طبقه بالا که به لاک پشتهامون که داخل حوضن سری بزنم

 

که دیدم یه چیزهای سفیدرنگی داخل آبه ، اول فکر کردم تکه گوشتهاییه که دیشب

براشون ریختیم ولی بعد متوجه شدم که اونها تخمن ، بله .... لاک پشتمون تخم گذاشت و

من کلی غصه خوردم چون تمام دو روز گذشته این بیچاره همش سعی میکرد از دیواره حوض

بالا بیاد وقتی هم که میگذاشتمش توی حیاط تندی میرفت پشت گلدونا و دستهاشو روی

دیوار میگذاشت ، طفلی دنبال یه جایی برای تخمگذاری میگشت ، نمیدونم باید چه کار کنم

فکر میکنم بهترین کار اینه اونها رو توی یه گلدون پر خاک دفنشون کنم شاید نتیجه بده

دوستان عزیز ، هر اطلاعی راجع به این موضوع دارید لطفا برام بنویسید

ممنونم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

ملی
28 خرداد 90 10:47
هههههههه !!!!
عجب لاک پشت های بی جنبه ایی تا یه سقف اومد بالا سرشون سریع بچه دار می خوان بشن . من خواهر زاده ام دامپزشکه واست میپرسم بهت میگم


ممنون عزیزم
بهاره
28 خرداد 90 14:37
سلام مامان مهربون محمدرضا خوش تيپ
ماشاءا.. خدا نگهدار اين گل پسر را
من مامان مسافر كوچولو هستم، من زياد مؤمن نيستم و حتي چادري هم نيستم از نظر ايمان شايد يك انسان خيلي معمولي ولي دوست دارم فرزندم يكي از بندگان خاص خدا بشود از نظر ايمان و انسانيت... برام خيلي دعا كنيد كه بتوانم يك انسان واقعي تربيت كنم وظيفه ما مادرها خيلي سنگينه آرزوي خوشبختي براي شما دارم ...دوستتون دارم ... التماس دعا و خدانگهدار


سلام عزیزم
مومن بودن به چادر سر کردن نیست به اعتقاده ،
اینکه خدایی هست که شما بهش ایمان داری و از همین حالا که نی نی توی دلته داری اون رو با خدای خودت آشنا میکنی اینها دلیل بر اعتقاد داشتنه ، خدا کنه همه ما در تربیت بچه هامون موفق باشیم ،
آرزو میکنم دوران بارداریتون رو به سلامتی پشت سر بگذارید.


مامان زهرا نازنازی
28 خرداد 90 19:33
چه بامزه
نسترن
29 خرداد 90 11:37
سلام.
شرمندم در این زمینه اطلاعی ندارم
آخه منم 2تا لاک پشت داشتم ولی زود عمرشونو دادن به لاک پشتای شما!
پسر گلتونو ببوسید.


سلام عروس گلم
خواهش میکنم عزیزم
خدا رحمت کنه لاک پشتهاتون رو ،
ممنون از لطفت.
محمد گیان
29 خرداد 90 14:11
سلام خاله سلام رفیق پیشاپیش تولت رو بهت تبریک میگم انشالله 120 ساله بشی


سلام عزیزدلم
سلام دوست جونم ، ممنونم.
ملی
29 خرداد 90 22:15
سلام عزیزم
احتمال داره تو خاک بزاری بشه اگه تو شن بذاری بهتره تو خاکش هم کمی آب بریز


ممنون عزیزم
مامان محمد رضا(هدي)
29 خرداد 90 22:57
سلام به محمدرضا جون و مامان عزيز يه بوس براي محمدرضا


ممنون گلم
مامان فرشته
30 خرداد 90 13:13
سلامممممممممممم عزیز دلممممممم الهی من قربونت برم مهربونم که برای لاک پشت ها هم غصه می خوری
اینا رو بی خیال فرمانروای قلب رو عشقه
کی عوضش کردی هههههه
خیلی عالی بود بوسسسسسسس


سلااااااااااام
قربونت برم
رسیدن به خیر
چند روزی هست که ملقب شده
بووووووووووووووووووووووووووووووس
مامان عسل و آریا
1 تیر 90 8:37
سلام گلم.مرسی عزیزم که به وبلاگ عسلم سر زدید.عزیزم من خیلی کنجکاو شدم بدونم لاک پشت ها بالاخره زیاد شدن یا نه.حتما خبرشونو برامون بگذار عزیزم.راستی امیدوارم یک جشن تولد قشنگ برای پسرنازتون بگیرید.بووووووووووووس


سلام عزیزم ، خواهش میکنم من عاشق بچه هام
چشم عزیزم حتما ، اگه اتفاقی افتاد مینویسم
از لطفتون ممنونم
موفق باشید