محمدرضامحمدرضا، تا این لحظه: 16 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

شازده کوچولو فرمانروای قلب من

بابایی رسید

1390/5/26 20:50
نویسنده : مامانی
252 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نازنینم

 

خدا رو شکر بابایی رسید کربلا .

بابایی ساعت 3 رسید نجف و ساعت 5 دوباره زنگ زد و بهم گفت که روبروی

حرم حضرت علی ایستاده و اینجوری مرغ دلم رو پرواز داد به نجف ... زیارتش قبول .

و بالاخره ساعت 7:40 از هتلش تماس گرفت و من خیالم راحت شد .

ممنونم خدای مهربونم .

علی جونم خدا پشت و پناهت.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان ماهان
26 مرداد 90 21:02
خدا رو شکر
حضرت علی نگهدارش باشه


ممنون عزیزم
مامان آرین
26 مرداد 90 22:35
خدا رو شکر دوست جونم ایشالا دوباره زود زود همسری میاد پیشت . راستی قالب جدید هم مبارک


ممنون عزیزم، من به داشتن شما دوستای خوب افتخار میکنم.
مامان نفس طلایی
26 مرداد 90 23:34
سلام خدا رو شکر خوش به سعادتشون


سلام گلم ، ان شاالله قسمت شما بشه.
مامان نی نی گولو
27 مرداد 90 0:14
سلام عزیزم
انشاالله به سلامت بر گردند همسرتون قالب جدید مبارک گلمنمی دونم به دوستان که سر می زنم این روزا همه منو از لیست دوستی پاک کردن ؟ شاید ما لایق دوستی با شما نیستیم


سلام دوست من ، اولا ممنون از لطف و مهربونیت دوما عزیزم آرشیوپیوندها رو اگه باز میکردی میدیدی که شما مدتهاست جزو دوستان ثبت شده ای . به خاطر ظرفیت صفحه اول همه لینکها روی صفحه قرار نمیگیره ، اینکه غصه نداره من دوستانی دارم که شاید هر روز بهشون سر میزنم در جریان مسائل و مشکلاتشون هستم و مدتهاست لینکشون کردم ولی اونها این کار رو نکردن ، اما جواب کامنتهامو با محبت میدن و هر از گاهی یه سری هم به من میزنن ، برای من فقط حس خودم مهمه و اصلا ناراحت نمیشم .
شما هم خیلی مهربونی و از دوستان خوب من هستی و من به خاطر شما هم شده امروز یه فکری برای این لیست میکنم.
خواهر محمد علی
27 مرداد 90 14:20
واااااااااااااااااای واییییییی جه قدر ناز بود جیجیلی


ممنون عزیزم.
ملی
28 مرداد 90 2:03
خدا رو شکر که صیحیح و سالم رسیدن همیشه جاشون سبز باشه نایبو زیاره ما هم باشن بی زحمت


ممنون ملی جونم ، چشم حتما بهشون میگم.