محمدرضامحمدرضا، تا این لحظه: 16 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

شازده کوچولو فرمانروای قلب من

شب عزیز

1390/7/16 19:22
نویسنده : مامانی
393 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام عزیزترینم

سلام محمد من

سلام رضای من

سلام محمدرضای نازنینم

عیدت مبارک مامان جان

یه تبریک دیگه هم داری عزیزم

.

.

.

.

همین ساعت ها بود

من و بابایی پر از استرس بودیم ولی به روی هم نمی آوردیم

بار اولمون نبود ، دو تا تجربه ی تلخ داشتیم

دو بار بارداریه پوچ .....

چهار سال از اولین بار گذشته بود و تمام لحظات من پر شده بود از

حس نیاز ، تمام هدفم شده بود رسیدن به تو

توکلمون به خدا بود و بس

از نظر پزشکی هیچ مشکلی نداشتیم

بالاخره بعد از مدت طولانی برای بار سوم باردار شدم

قرار گذاشتیم به کسی نگیم تا تکلیفمون معلوم بشه

دکتر گفت تا هفته هشتم باید صبر کنی و بعد بری سونو

تا ببینیم این بار جنینت تشکیل میشه یا نه ...

روزهای انتظار و بلاتکلیفی سخت بود ، ولی گفتیم

اگه خدا صلاح بدونه میده....

نزدیک موعد سونو مامانم رفت مشهد و من برای اینکه

برام دعا کنن بهش گفتم ...

و اما

هفته ی هشتم

شب تولد امام هشتم

خواستم دعا کنم ، نذر و نیاز کنم

یهو دست به دامن مادر امام رضا شدم

ازش خواستم شفاعتم رو کنه

.

.

همراه بابایی رفتیم سونوی دکتر بامشاد

با پای لرزون رفتم و روی تخت دراز کشیدم

دکتر چند تا سوال پرسید و مشغول کارش شد

وقتی کارش تموم شد گفت :

                        جنینتون سالمه و قلبش ضربان داره

میدونستم این فقط و فقط میتونه یه هدیه باشه از

 این شب عزیز و این هدیه ی بینهایت ارزشمند به حرمت نام

مبارک پیامبرمون و  نام آقام امام رضا به نام زیبای محمدرضا

نامگذاری شد.

ممنونم خدای مهربون من

پسر نازنیم

در سال 1385 در شب میلاد علی بن موسی الرضا (ع)

زمینیان نظاره گر وجود نازنینت شدند.

پروردگارا

همه ی کودکان دنیا

همه ی کودکان ایران زمین

همه و همه

و کودک نازنین من رو در پناه خودت و امامان معصومت حفظ بفرما.

آمین.

                   

                          

                 

       

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامان حسین
16 مهر 90 19:56
محمد رضا جان روزت مبارک خاله...ایشاله تو و همه بچه ها همیشه شاد باشین و در ارامش و امنیت زندگی کنین.


Mamnoon khalejoonam , booooooos .
مامان زهرا نازنازی
16 مهر 90 23:13
شادی هاتون مستدام


ممنون عزیزم
mamani helena
17 مهر 90 2:29
salam gol pesare khale rozet mobarak


سلام خاله جونم
مرسییییییییی
مامان وانیا
18 مهر 90 15:38
*.¸.*´
¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•
_____****__________****
___***____***____***__ ***
__***________****_______***
_***__________**_________***
_***_____________________***
_***_______ـــــــــــ_________***
__***___________________***
___***_________________***
____***______________ ***
______***___________***
________***_______***
__________***___***
____________*****
_____________***
______________*





چه قلب قشنگی
ممنونم عزیزم.
مامان آرین
18 مهر 90 15:57
آخیییییییییییییی مامانی ایشالا قلب پسرتون سالهای سال سرشار از عشق و مردونگی باشه و ضربان قلبش براتون همیشه بهترین و گوشنوازترین آهنگ باشه


ممنون عزیز دلم.
بهاره
18 مهر 90 17:03
سلام مامان محمدرضا
من و ني ني حالمون الحمدا.. خوبه اميدوارم شما و شاهزاده كوچولو و باباييش هميشه خوب باشيد
قهرمان شجاع زندگي ما هم خيلي خوبه و سلام مي رسونه از اينكه احوال پرس ما هستيد بسيار ممنون
ولي خاله جون براي پسر ما كي عروس مياري زودتر اقدام كنيد ديگه وگرنه دل بچم مي شكنه ها
خيلي التماس دعا دارم و مي بوسمتون


سلام بهاره جان
خدا رو شکر عزیزم ، ان شاالله همیشه سلامت باشید.
ای جوووووووووونم
عزیز دلم بزار یه کم فاصله سنی داشته باشند
محتاج دعائیم نازنینم.
مامانه میکاییل
19 مهر 90 1:23
همیشه برات زنده باشه زیره سایه امام رضا ؛ خیلی پسته قشنگی بود اشکم دراومد


قربونت برم عزیزم
بوووووووووووووووس
مامان آناهل
19 مهر 90 7:21


روزت مبارک محمدرضا جان


مرسیییییی
بوووووووووووووس
مامان آناهل
19 مهر 90 7:22
روزت مبارک محمدرضاجان


مرسی خاله جونم
الهام مامان رامیلا
20 مهر 90 14:24
به به مبارک باشه این کادو و این هدیه ارزشمند خیلی خوشحال شدم این رو خوندم اشک تو چشمام جمع شد انشالله دومادش کنی انشاللهههههههههههههههههههههههههههه


ممنون الهام جون
خدا رامیلای نازنینم رو برات نگهداره.
مامان آیهان جون
20 مهر 90 14:45
سلام خاله جون، ان شاءالله که شما و مامان و بابای مهربونت همیشه در کنار هم و شاد و سلامت باشین.


سلام خاله ی مهربون
مرسیییییی
بووووووووووووووس
مادر سپهر
20 مهر 90 16:02
سلام من هم گرفتن چنين هديه اي از خداي مهربون و بهتون تبريك ميگم و اميدوارم قلبش هميشه سالم باشه و وبتپه اي كاش خدا نيم نگاهي هم به خواهر من مي كرد و به اونم يه ني ني ناز وسالم ميداد التماس دعا


سلام عزیزم
ممنون از لطفت ، ان شاالله هرچی صلاح خواهر گلتونه همون بشه.
مامان رادين
21 مهر 90 12:07
الهي 120 ساله شه وروز پسر گلي هم مباركش باشه.


ممنون عزیز دلم.
معصومه مامان سهند
27 مهر 90 7:19
حالم خراب شد عزیزم یاد روزهای سخت بارداری خودم افتادم اینقدر سخت که اصلا دوست ندارم یه بار دیگه تکرار بشه امیدوارم خدا پسر کوچولو تو برات حفظ کنه


سلامت باشی عزیزم.