محمدرضامحمدرضا، تا این لحظه: 16 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

شازده کوچولو فرمانروای قلب من

این روزها

1390/7/21 17:03
نویسنده : مامانی
292 بازدید
اشتراک گذاری

سلام محمدرضای نازنینم

شرمندتم مامانی ، وقت نمیکنم از کارها و شیرین زبونیهات بنویسم

دو سه روزه که هردومون سرمای بدی خوردیم ، ولی خب با داروهایی

که من تجویز میکنم ان شاالله زودی خوب میشیم( بخور منتول ، شیر گرم

کدوی آب پز و......)

از مهد کودکت بگم که شکر خدا دیگه با اون مشکلی نداری ، توی این

دو هفته کلی برات جایزه خریدم ، پازل های چوبی مختلف ، خمیر بازی

کتاب و .... این روزها چیزهایی که با خمیر درست میکنی کاملا شکل

واقعی و درست و کاملی دارند ، نقاشیهات مرتب و با معنا شدند....

خلاصه اینکه گل پسری دیگه بزرگ شدی .

عزیز دلم ، فرصت زیادی برای نوشتن ندارم ، باید برم سراغ پروژه هایی

که اساتید محترم از همین اول ترم از ما خواستند.......

 دوستت دارم بینهایت..........

"بابایی دلمون خیلییییییییی برات تنگ شده ، مواظب خودت باشماچقلب"

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مهسا
22 مهر 90 4:00
سلام کوچولوی خاااله
خوبی عزیزم؟
مامانی شما چطوری؟
الهی بگردم
انشالله که هردو عزیز با تجویزهای مامانی زوده زوووووود خوب بشن
الهی آمین


Salam mahsajan , Mamnoon az lotfet azizam.
فرنوش
22 مهر 90 13:40
سلام عزیزم
باتاخیر روز کودک و به گل پسر خوشگلتون نبریک میگم
الهی عزیزم چقدر پست قبلیت قشنگ بود


سلام فرنوش جان
ممنون از لطف و مهربونیت عزیزم.
مامانه میکاییل
22 مهر 90 21:32
آفرین محمد جونم ماشالله یه پارچه آقا شدی



مرسییییی
بوووووووووووووووس
مامان نفس طلایی
22 مهر 90 22:29
سلام خدا رو شکر که همه چی ارومه


سلام عزیزم
ممنون.
مامان اسراواسما
22 مهر 90 23:10
سلام برشازده کوچولو ومامان مهربونشامیدوارم هرچه زودتر خوب بشینوبه ماهم سر بزنین


سلام عزیزم
ممنون از مهربونیت.
چشم حتما میایم پیشتون.
مامان دیانا
23 مهر 90 10:25
سلام عزیز خاله
خدا بد نده
امیدوارم هر چه زودتر خوب خوب بشین
و مهد کودک بهت خوش بگذره عزیزم


سلام خاله جونم
مرسیییییییی
بوووووووووووووس
مامان حسین
23 مهر 90 11:06
سلام عزیزم
هردوتون موفق باشید


سلام دوست من
ممنون از لطفت عزیزم.
آموزش آشپزي وشيريني پزي از مبتدي تا حرفه اي ايراني خارجي چيني وايتاليايي اورجینال
24 مهر 90 11:53
دستور پخت 110نوع غذاي متنوع ايراني خارجي پيتزا وغذاهاي چيني وغيره دستور تهيه 350نوع شيريني 110نوع سالاد به همراه توضيح كامل خواص مواد غذايي قابل پخش در دستگاه دي وي دي خانگي وكامپيوتر به تعداد 2دي وي دي اورجینال
معصومه مامان سهند
27 مهر 90 7:16
قربونت برم همه پستها رو خوندم زیبا بود مامان مهربون و دوست داشتنی خیلی دلم برات تنگ شده بود و خیلی احساس نیاز میکردم که باهات حرف بزنم دوستت دارم و برات آرزوی خوشبختی و سلامتی میکنم محمدرضای عزیزم رو از طرف من ببوس. امیدوارم زود زود بابا علی پیشتون بیاد و خوشحالتون کنه


ممنون معصومه جان
من هم خیلی دوستتوت دارم.
روی ماه سهندجونم رو از طرف من ببوس.