محمدرضامحمدرضا، تا این لحظه: 16 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

شازده کوچولو فرمانروای قلب من

من چقدر خوشبختم............

1390/7/26 20:30
نویسنده : مامانی
309 بازدید
اشتراک گذاری

یه جورایی داشتم خسته و سردرگم میشدم ،

 دوری از همسری و مسئولیتهایی که روی دوشم سنگینی میکردن 

سعی داشتن انرژیمو از من بگیرن ولی من کم نمیارم ، خدای مهربونم

من و زندگیم رو در آغوش مهربونش داره .......................        

           عاشقتم خدااااااااااااااااااااااااااااااا

    

همه چی آرومه تو به من دل بستی

این چقد خوبه که تو کنارم هستی

 

همه چی آرومه غصه ها خوابیدن

شک نداری دیگه، تو به احساس من

 

همه چی آرومه، من چقد خوشحالم

پیشم هستی حالا، به خودم می بالم

 

تو به من دل بستی از چشات معلومه

من چقد خوشبختم همه چی آرومه

 

تشنه چشماتم منو سیرابم کن

منو با لالایی دوباره خوابم کن

 

بگو این آرامش  تا ابد پابرجاست

حالا که برق عشق تو نگاهت پیداست

 

همه چی آرومه من چقدر خوشحالم

پیشم هستی حالا به خودم می بالم

 

تو به من دل بستی از چشات معلومه

من چقدر خوشبختم همه چی آرومه

 

محمدرضای من

علی عزیزم

عاشقتونم

      

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

mamani helena
26 مهر 90 22:15
salam azizam vay to kheili sabori enshala ke zod in dori be payan berese va azize khale ham babayeisho bebine


سلام پریسا جونم
ممنون از مهربونیت
روی ماه هلنا جون رو از طرف من ببوس
shima
26 مهر 90 22:56
سلام عزییزم میدونم دوری اونم از همسر چقدر سختهاین روزای سخت خیلی زود تموم میشه : Xمن 1ماه اول بارداریم شوهرم 1 ثانیم پیشم نبودایشالله زودی میاد پیشتون و باهم عاشقونه باشید و خوشبخت


سلام دوست من
ممنون از مهربونیت
مامان زهرا نازنازی
27 مهر 90 3:24


براتون یه عالمه آرزوی خوب دارم


ممنون عزیز دلم.
مامانه میکاییل
27 مهر 90 9:39
خدا کنه همیشه همه چیز واست آروم باشه من عاشقه این آهنگم دستت درد نکنه
اینکه می بینی این روزها همش تو نی نی وبلاگم واسه اینکه موقع شیر دادن جلوی لپ تاپم و یه دستی تایپ می کنم


ممنون عزییییییییییزم
قابلی نداره
بووووووووووووووووس
مامان نسترن
28 مهر 90 18:09
سلام. چه قالب قشنگی دارین.
منم عاشق این ترانهام. امیدوارم همیشه کنار همسری و پسری گل روزای خوبی داشته باشین


سلام عزیزم
ممنون از لطفتون.
مامان نفس طلایی
30 مهر 90 23:32
تو می تونی چون خدا ، همسر و محمد رضای نازنین و داری


ممنون از جمله قشنگت عزیزم ، واقعا همینه
من بهترینها رو دارم...............