محمدرضامحمدرضا، تا این لحظه: 16 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

شازده کوچولو فرمانروای قلب من

دعا میکنم همیشه سلامت باشی...

1390/7/24 11:22
نویسنده : مامانی
1,813 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم

دعا میکنم همیشه سلامت باشی و لبات پر از خنده باشه.

بهترین چیز سلامتیه عزیزم ، همیشه باید خدا رو به خاطر این

نعمت بزرگ شکر کنیم.

این روزها سرماخوردگی بدجوری من رو از کار و زندگی انداخته

دیروز و امروز کلاسهامو نرفتم ، همه اش دلم میخواد بگیرم

بخوابم ، دلم میخواد استراحت کنم ولی نمیشه دیگه.....

امروز نبردمت مهد و شما حسابی شاکی شدی ،

وقتی گفتم حالم خوب نیست میخوام بمونم خونه شما هم

نرو مدرسه  بغض کردی و با توپ و تشر بهم گفتی :

نهههههههههههههههه

زنگ بزن عمو اکبر بیاد منو ببره ، آخه من باید هرروز برم

مدرسه.........

وااااااای چقدر خوشحال شدم وقتی این حرفها رو زدی

 اینکه تا این حد به مهدت علاقه مند شدی عالیه.....

دیگه چی بگم؟؟؟؟؟؟

دیروز هردومون رفتیم دکتر ،

دیروز تو من رو محکم بغل کردی و با اشاره به موهام که

چند روز پیش رفتم و رنگش کردم گفتی :

قربونت برمممممممممم که موهات این رنگیه .....

کلا از پنج شنبه که رفتم آرایشگاه تا الان شما درگیر

این قضیه هستی و هی قربون صدقه میری(دور از جونت)

توی این چند روز کلی کدو پختم و به خوردت دادم ، دیشب

شلغم پخته بودم و از شانست یه کم به تلخی میزد

شما هم دوتا تکه که خوردی قیافه ات درهم رفت و خوشت

نیومد ، من هم گفتم اشکالی نداره نخور (اصراری نداشتم بخوری)

خودم مشغول خوردن شلغمها شدم ، دلم میخواست

نظرت رو درباره ی تفاوت طعم شلغم و کدو بدونم ازت

پرسیدم:

محمدرضا به نظرت کدو بهتره یا شلغم ؟

و شما با یه قیافه ای گفتی :

کدو .

بعد هم با یه لبخند موزیانه گفتی :

هاااا ، چیه مامانی ، خواستی ببینی کدوم رو دوست دارم

به خوردم بدی!!!!!!!!!!!!!!!!

این هم از بلبل زبونیهای شما وروجک.

گل پسری این روزها خیلی دلش برای بابای تنگ شده ،

مدام میپرسه بابایی کی میاد ؟ چند روز دیگه؟

مامانی با انگشتات نشون بده........

قربون این دلت برم که تنگه عزیزم  ، من هم بدجوری دلم

تنگ شده ولی کاریش نمیشه کرد گلم ، باید با این

شرایط کنار بیایم .

خدایا

بابایی محمدرضا و همه باباهای مهربون دنیا رو در پناه

خودت سلامت نگهدار.

آمین.

محمدرضای نازنینم

عاشقتم عزیییییییییییییییییزم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

faeqeh
24 مهر 90 11:26
شازده کوچولو از همین الان زرنگه


ممنون فائقه جان
سيد اميرعباس بابا
24 مهر 90 11:33
سلام ني ني خوشگل و ناز
خوبي؟؟؟؟
وبلاگ ناز و قشنگي داري مثل خودت
بهت سر زدم بگم ميخوام باهات دوست بشم
مياي دوست هم باشيم؟؟؟؟
دوستت دارم
يه سر بهم بزن اگه دوست داشتي خبرم كن با هم دوست بشيم
دوستت دارم
سيد امير عباس بابا
راستي مواظب خودت باش كه سرما نخوري...لباس گرم بپوش چون سرما تو راهه




سلام
ممنون از لطفت دوست من
حتما میایم پیشتون.
مامان آرین
24 مهر 90 13:06
دوست خوبم سلام ایشالا سرماخوردگیت زودتر خوب شه . قربون این شازده پسر برم که اینقدر دقیق و مهربونه و مامان خوشگلش رو اینهمه دوست داره .


سلام عزیز دلم ، ممنون از لطفت .

سلام خاله جونی
مرسیییییییییییی
بووووووووووووووووووس
مامان معين
24 مهر 90 15:02
ماشاا... به شيرين زبوني شما، عزيزدلم انشاا... زود زود با ماماني گلت خوب بشي .


ممنون از مهربونیتون.
مامان نفس طلایی
24 مهر 90 22:20
سلام الهی همیشه خوب باشین


سلام عزیزم
ممنون.
مامان وندا
25 مهر 90 16:31
سلام عزیزم امیدوارم تا الان جفتتون خوب شده باشین و نی نی ناز هم مامانشو مثل قبل سالم وشاداب ببینه


سلام دوست من
ممنون از لطف و مهربونیتون
مامانه میکاییل
25 مهر 90 18:26
سلام
ماشالله به این فلفل نمکی خاله ، عاشقه جوابهای حساب شدشم که بهت می ده
حتمان مامان جونش خیلی خوشگل شده که گل پسری خوشش اومده مبارک باشه موهات دوست جوون
ایشالله زود خوب بشین بخور یادت نره


سلام ملی جونم
ممنون از مهربونیت عزیزم
چشم حتما.
مامان آناهل
26 مهر 90 17:10
محمدرضای عزیز ببخشید که چند وقت نتونستم به وبت سر بزنم . اما همه ی پست ها رو خوندم . ماشالله به شیرین زبونیهات . خدا حفظت کنه برا مامان بابا.


ممنون خاله جونم
خیلی دوستتون داریم
بوووووووووووووووووووووس
مامان زهرا نازنازی
26 مهر 90 19:33



ممنون