محمدرضامحمدرضا، تا این لحظه: 16 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره

شازده کوچولو فرمانروای قلب من

اومدم ولی باز هم باید برم.......

1390/9/3 12:09
نویسنده : مامانی
320 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااااااااااااااااام

محمدرضای نازنینم

الان اومدم پیش دایی مهدی تا ایمیلم رو چک کنم از فرصت استفاده کردم

که یه پست برات بزارم.

دلم برای اینجا خیلی تنگ شده ، کلی از شیرین زبونیهات و کارهای قشنگت

بوده که دلم میخواست اینجا بنویسم ولی متاسفانه خرابی لپ تاپ و......

توی این دو هفته خلق و خوی شما گل پسری حسابی عوض شده ، راستش

هم حساس شدی و هم یه کم زیادی شیطنت میکنی ، البته میدونم که هر

بچه ای وارد مهد و مدرسه میشه همین تغییرات رو داره و مهم اینه که ما والدین

چه جوری برخورد کنیم با این مسئله ، این بار هم مثل ماههای قبل وقتی یک

هفته تا ده روز از از رفتن بابایی میگذره دیگه حسابی بیقراری میکنی حتی توی

مهد هم مربیات متوجه این مسئله شدن و کلی هواتو دارن ........

محمدرضای نازم دلم میخواست بیشتر برات بنویسم ولی وقت ندارم باید

برگردم خونه مانا .

راستی آجان دیروز رفت کربلا و من و شما یه نامه برای بابایی نوشتیم دادیم

آجان براش ببره . ما تا شنبه خونه مانا می مونیم چون مانا داره از بابابزرگ من

یعنی پدرشوهرش توی خونه خودش پرستاری میکنه (  ننه جون ما و عمه ها

رفتن مشهد ، بابام رفته کربلا ، عمو کوچیکه رفته تاجیکستان و عمو وسطی هم

که ..... میاد سر میزنه ، مانا بابابزرگ رو آورد پیش خودش ، عمرا من بتونم مثل

مامانم از خود گذشتگی داشته باشم) شما عاشق آدمای مسن هستی .

خیلی با اونها گرم میگیری ، مدتها بود کسی صدای بابابزرگ رو نمیشنید

ولی تو همچین اون رو به حرف آوردی ، بادکنک گرفتی و اون رو مجبور به

بازی میکنی ، همه از این قضیه متعجب شدن .

الهی من قربون پسر مهربونم بشم .

ان شاالله همیشه تنت سالم و دل و لبت خندون باشه تا بتونی دل بنده های

خدا رو شاد کنی.

به سلامتی بابایی سه شنبه میاد و پسرم حال و هواش عوض میشه.

خب دیگه دیرم شده.

عاشقتم قنارییییییییییییییییییییی

 

 

دوستای نازنین و مهربونم ، من با گوشیم به وبلاگ همتون میام ولی شرمنده

که کامنت نمیزارم ، به یاد همتون هستم و برای همگی آرزوی موفقیت میکنم.

چند تا از دوستای نازنینم دیگه نزدیکه فرشته هاشون به دنیا بیان براشون آرزوی

سلامتی دارم . برای سلامتیه بابای نسترن عزیزم هم دعا میکنم .

موفق باشید دوستای عزیزم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

dp
4 آذر 90 22:34
با سلام . ضمن عرض تبریک به دلیل وبلاگ قشنگتون ، ملیسا خانم منتظر شماست تا وبلاگش رو مشاهده کنید . منتظر حضور شما هستیم.


Salam babaye Melissa , weblogetoon ro didam khaterate dokhtare nazetoon ro kheyli aasheghane minevisid , movafagh bashid , hatman linketoon mikonam.
مامان حسین
5 آذر 90 19:57
سلام
خوبین؟؟؟
محمد رضا جون کربلا به یادت بودم مخصوصا اینکه میدونستم باباییت هم مرتب میاد اونجا.


Salam azizam , ziarat ghabool , Mamnoon ke be yade ma boodin.
مامانه میکاییل
6 آذر 90 7:08
سلام گلم
الهی این نی نی وبلاگ بدونه شما نباشه که خیلی سوت و کور می شه مونا هم که زده کانال دو ، عاشقه قناریتم که بابا بززرگ تو وادار به باکنک بازی کرده خدا خودش جوابه مامانتو میده عزیزم من از این شعار ها بلدم ولی خودم عمران عمل کنم



Salam azize delam , ghorboonet beram man , 2 rooze dige hamsari miad ba laptabesh jobran mikonam .
محمد
6 آذر 90 9:06
باحسین از یا حسین یک نقطه کم دارد ولی با حسین بودن کجا ویا حسین گفتن کجا ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) بر شما وخانواده محترمتان تسلیت باد
مامان آريا
6 آذر 90 9:47
سلام ماماني ماهم حسابي دلتنگ نوشته هاتون بوديم اميدوارم زودتر لپ تاپتون درست بشه و باز مرتب بياد توي نت


Salam azizam , Mamnoon az mohabatet .
مامان رادین
6 آذر 90 14:02
سلام
خوبید؟
دلم براتون تنگ شده؟


Salam khanomi , khoobim khoda ro shokr , man ham kollllliiii delam baratoon tang shode.
سارا
6 آذر 90 18:04
سلااا م عزيزم خوبي؟كوچولوي نازت خوبه؟
مرسي كه به وب من سر زدي نظرت يه روحيه مثبت براي ادامه نوشتن من بود با اجازت من لينكت كردم اگه اسم ديگه اي مي خواي واسه اينكه لينكت كنم بهم خبر بده
منتظر حضور گرمت هستم



Salam azizam , shoma lotf darid , man ham vaghti sistemam
Dorost shod hatman linketoon mikonam.
محمد گیان
7 آذر 90 12:02
سلام خاله خوبی رفیق ما چطوره خوبه ببوسششششششششششش


Salam azize delam , Mamnoon az lotfet.
فرناز/ مامان ریحانه
8 آذر 90 2:52
اومدم بگم منتظریم دوباره برگردی البته با دست پر. ................................
مامان آیهان جون
8 آذر 90 9:05
سلام عزیزم، ممنون که تو این شرایط بی لپ تاپی بازم لطف کردی و بهمون سر زدی. ان شاءالله که عمر دوری و دلتنگی هاتون کم باشه و اوضاع جوری بشه که بتونین بیشتر کنار هم باشین