محمدرضامحمدرضا، تا این لحظه: 16 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره

شازده کوچولو فرمانروای قلب من

ما برگشتیم

1390/9/8 14:42
نویسنده : مامانی
279 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستای خوب و مهربونم.

سلام به محمدرضای نازنینم

بالاخره برگشتیم.

دوستای عزیزم ، عزاداری هاتون قبول درگاه حق ، ما رو از دعای خیرتون

محروم نکنید.

و اندر احوالات ما اینکه بابایی نیم ساعته دیگه از بغداد پرواز داره به تهران

و ان شاالله امشب میرسه خونه ، به امید خدا .

گل پسرم بی صبرانه در انتظار پدره .

من هم الان خیلیییییییی کار دارم .

پس تا بعد............

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ماهان
8 آذر 90 14:52
بابا خوش خبر باشی
چشمت روشن که همسری داره میاد


ممنون عزیز دلم ، سلامت باشید.
مامانه میکاییل
11 آذر 90 12:14
چشمت روشن عزیزم همسرت برگشته و چشمه ما روشن که شما قراره بیای و یه پست بذاری دلم خیلی برات تنگشده


Salamat bashi aziiiiiiiiiiiiizam , jatoon khali oomadim safar, dirooz rah oftadim raftim rasht , emrooz raftim ardebil baraye akbar kgastegari , Shab oomadim sareyn farda mirim aastara .............
Doostetoon daram booooooos
مامان کیارش
11 آذر 90 15:30
خوشحالم برگشتی دوست خوبم


Mamnoon azize delam.