محمدرضامحمدرضا، تا این لحظه: 16 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره

شازده کوچولو فرمانروای قلب من

امشب ما...

1390/9/25 0:58
نویسنده : مامانی
285 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر شیطون بلای من

امشب دیگه تنها نیستیم و مانا اومده پیشمون و این خیلی خوبه.

عصری همراه مانا رفتیم توی شهر یه گشتی زدیم و من برای خودم کاموا

خریدم که مانا برام شال ببافه . شما هم که ماشالله کلا یا خیلییییییییی

مثبتی یا اینکه یهو از دیوار صاف بالا میری ، کلی شیطنت کردی ،

این روزها نه گفتن هات یه جورایی برام سوال برانگیز شده (میشه گفت 

در عین اینکه منو عصبانی میکنه خیلی هم جالبه ، بابات میگه من نباید

زیاد دنبال ایده آلها باشم) چون کاری که خودت خوب میدونی که درست

نیست و همیشه ازش دوری میکردی رو وقتی میگم نکن با یه قیافه

خاصی میگی : نه ، نمیخوام .

یه جورایی انگار میخوای مزه ی مخالفت رو بچشی ،در اون لحظه تو نگاهت

احساس میکنم یه سواله که میگه : اگه بگم نه چی میشه ، مامان

چکار میکنه .........

بد جوری فکرمو درگیر میکنی ها .........

ای بابا ، این هم میگذره ، توی هر روزت یه تغییر وجود داره

با تمام وجودم دعا میکنم که سیر تکامل شخصیتت به بهترین

شکل پیش بره و هرچی خوبیه در تو باشه ، آمین.

خدای مهربانم

فرمانروای آسمانها و زمین و زمینیان

فرمانروای قلب مرا در پناه خویش دار.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان زهرا نازنازی
25 آذر 90 18:57


الهی آمین


ممنون عزیز دلم
فرنوش
25 آذر 90 19:35
سلام مهربونم دل منم خیلی برات تنگ شده خوبی؟شازده کوچولو چطوره؟
قربونت بشم که همیشه منو شزمنده می کنی
می بوسمت گل نازم محمدرضا گلمو از طرف من ببوس


سلام خانمی
من که کاری نکردم عزیز دلم
دوستت دارم دوست مهربون من.
مامانه میکاییل
26 آذر 90 8:05
الهی آمین چقدر دعات قشنگ بود
دوست جون چرا این نی نی وبلاگ اینجوری شده همه رفتن حاجی حاجی مکه فقط من موندیم و تو اینقدر هیچ کی نمیاد آپ کنه من خجالت می کشم هر روز میام آپ می کنم نکنه من خیلی علافم همه اونایی که تازه نی نی دار شدن خیلی با کلاس میان ماهی یه بار یه چیزی میذارن میرن اونوقت من هر روزززززززززززززززززز


عزییییییییییییزم
شما کار خیلیییییی خوبی میکنی که هر روز میای
ما قدیمیها با نسل جدید فرق داریم مادر ههههههههه
واالله ، به قول شما جدیدیا ماهی یه بار میان و میرن
ولی خب غصه نخور من و تو دوباره به اینجا رونق میدیم
بووووووووووووووووووووووووس
مامان ماهان
26 آذر 90 8:50
سلام عزیزم ممنونم شما خیلی به ما لطف دارین الهی که همیشه تنتون سالم و لبتون خندون باشه
راستی دعات خیلی خیلی زیبا بود بووووووووووووووووووووووس برای محمد رضا جون
آمینــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


سلام دوست جونم
خواهش میکنم عزیزم ، سلامت باشید.