محمدرضامحمدرضا، تا این لحظه: 16 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره

شازده کوچولو فرمانروای قلب من

بنام هستی بخش پاک

1390/9/26 21:32
نویسنده : مامانی
275 بازدید
اشتراک گذاری

 

تصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar22.com

در این روز بود که مادرت تو را به دنیا آورد.

سی و هشت سال پیش ، در چنین روزی ، سکوت تو را

در دستان بزرگ این زندگیه سرشار از تنازع و تضاد قرار داد.

تا کنون سی و هشت بار خورشید را طواف کرده ای و این را که ماه

چند بار گرد تو گردیده است ، نمی دانم !

سی و هشت بار همراه با زمین و ماه و خورشید و ستارگان دور گیتی را

درنوردیده ای.

و اینک روح من برایت آرزو می کند:

آغاز سی و نهمین طواف خورشید و گردشت به دور گیتی ایمن از

گزند همه ناملایمات باد .

 

ای تکیه گاه و پناه زیباترین لحظه های پر عصمت و شکوه تنهایی و خلوت من ،

همسرم :

 

تصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar22.com

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

mamani helena
26 آذر 90 23:27
salam azizam tavalode aghaye pedar ro tabrik migam enshala 1000 sale beshand


salam khanomi , Mamnoon az mehraboonit.
شیرین
27 آذر 90 14:31
تبریک میگم.
ایشالله سایه شون تا 1000 ساله دیگه بالا سرتون باشه.


ممنون عزیز دلم.
مامان حسین
27 آذر 90 15:49
سلام محمدرضا جون
تولد بابایی را به تو و مامان گلت تبریک میگم


سلام خاله جونم
ممنون از لطفتون.
ملی مامانه میکاییل
28 آذر 90 8:01
به به مبارکهههههههههه
ایشالله که سالیان سال بخوبی و خوشی با هم زندگی کنید ، بابای محمد رضا تولدتون مبارک


Mamnoon az mehraboonit khale Meli.
مامان رانيا
28 آذر 90 13:46
مبارك باشه


ممنون عزیزم
مامان نفس طلایی
28 آذر 90 15:30
مبارک باشه همیشه در کنار هم عاشق باشین


سلامت باشی خانمی ، ممنونم.
مامان گیسو
29 آذر 90 2:22
سلام عزیز دلم خوبی ؟
مبارککککککککککککک
الهی 120 سالگیشونو جشن بگیرید
دلم برات تنگ شده عزیزم
می خوام یه سر بیام اون وری می آم دیدنت
بوسسسسسسس


سلام عزیییییزم
سلامت باشی ، ممنونم
در خدمتیم بفرمائییید قدم رو چشم ما میگذارید
بووووووووووووووووس یه دنیا
آکام
29 آذر 90 13:41
تولد پدر مهربونت را تبریک می گوییم امیدواریم که سالیان سال باهم ودر کنار هم خوش باشید سر بزنید خوشحالمون کنید


ممنون عزیزم
با کمال میل حتما میایم پیشتون.
sara
29 آذر 90 22:06
به صد یلدا الهی زنده باشی انارو سیب و انگور خورده باشی اگر یلدای دیگر من نباشم تو باشی و تو باشی و تو باشی



ممنون سارای گلم
محمد
30 آذر 90 9:46
یلدا نام فرشته ای است،
بالا بلند،با تن پوشی از شب و دامنی از ستاره.
یلدا نرم نرمک با مهر آمده بود....
یلداتون مبارک


ممنون
محمد گیان
30 آذر 90 11:03
روي گل شما به سرخي انار ، شب شما به شيريني هندوانه ، خندتون مانند پسته و
عمرتون به بلندي يلدا . شب يلدا مبارک


ممنون عزیز دل خاله.
مامان حسین
30 آذر 90 11:13
یلدا برشما مبارک
راستی اگه دوست داشتین به ما هم رای بدین.کدمون 174


ممنون عزیزم
در خدمتیم.
مامان رادين
30 آذر 90 13:59
سلام
تبريك مي گم.
يلدا هم مبارك


سلام آزاده جان
ممنون عزیز دلم.
mamani helena
30 آذر 90 23:56
و پائیزثانيه ثانيه میگذرد.یادت نرود..اينجا كسى هست كه به اندازه ی تمام برگهای رقصان پائیز برايت آرزوهای خوب دارد
يلدا مبارك


ممنون پریسای عزیزم
ملی مامانه میکاییل
1 دی 90 9:04
هییییییییییی بابا هنوز رفت
پاشو بیا ، شب یلداتون هم مبارک
آهان !!!
حتمان واسه شبه یلدا رفتین خونه مانا


عزییییییییزم
هههههههههه
نه بابا خونه ایم ، توی پست جدید نوشتم کجا بودم
مامان ماهان
10 دی 90 9:20
تولد همراه و همراز زندگیت مبارکههههههههههههههه


ممنون عزیز دلم.