محمدرضامحمدرضا، تا این لحظه: 16 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره

شازده کوچولو فرمانروای قلب من

اندر احوالات مامانی

1390/10/5 2:23
نویسنده : مامانی
160 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر کوچولوی من

ساعت 2 بامداده و من بالاخره پروژه روستا رو به پایان رسوندم . دیروز هم

تمام وقتم رو تا دیروقت گذاشته بودم برای پروژه درس تنظیم شرایط محیطی

(اسم درسها رو میگم شاید در آینده برات جالب باشه) .

ان شاالله فردا آخرین روز کلاسهای این ترمه ، البته هفته دیگه امتحان

ساخت و ارائه داریم و قراره همون ساعتی که کلاس داشتیم بریم

و یه ماکت همونجا بسازیم........این روزها با تمام علاقه ای که به ادامه

تحصیل دارم دلم میخواد زودتر تعطیلات برسه و من هیچ مسئولیت درسی نداشته

باشم تا بتونم به معنای واقعی یه خانم خونه و مادر باشم ، دلم لک زده

واسه اینکه برات شیرینی درست کنم ، زمانهایی که هوا خیلی سرده

کنار شوفاژ (ای کاش بخاری بود) بشینم و بافتنی ببافم و تو هی

با کلاف کامواها بازی کنی ، عصرها به بهونه خرید بریم بازار و کلییییییی

توی شهر دوتایی (بدون هدف )واسه خودمون راه بریم و شهر و تماشا کنیم.

ان شاالله به همه شون میریسیم ، توکل به خدا.

خیلی خسته ام ....

شب به خیر پسر دوست داشتنیه منماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

معصومه مامان سهند
5 دی 90 9:36
خسته نباشی عزیز دلم امیدوارم زود زود به خواسته هات برسی





ممنون معصومه جان ، سلامت باشید.
مامان تربچه
5 دی 90 18:29
سلام دوست عزیز
آدرستون رو از وبلاگ نی نی با طعم بهشت پیدا کردم

فهیمه جون، مدیر وبلاگ "نی نی با طعم بهشت" 7 ماه و 8 روزش هست،

احتمال زایمان زودرس داره. از دیروز توی بیمارستان بستری شده

براش خیلی دعا کنید

امن یجیب المضطر اذا دعاه و یکشف السوء


سلام عزیزم ، ممنون که بهم خبر دادین خیلی ناراحت شدم ، همگی براش دعا میکنیم.

مامان نفس طلایی
5 دی 90 20:15
سلام دوستم خسته نباشی واقعا من که نی نی ندارم درس و زندگی باهم خیلی سخته شما که مادر هم هستی .... موفق باشی


سلام عزیزم
سلامت باشید ، ممنون از لطفت.
mamani helena
5 دی 90 20:27
bah bah mamane mohandes bodanam sakhteha


هیییییی چه کنیم ، باید بسازیم .
مامان حسین
6 دی 90 10:06
سلام خانومی
انشالله به ارزوت زود زود برسی.


سلام عزیزم
ممنون از لطفت
رادین کوچولو
6 دی 90 12:23
وااای چه ساده و با مزه و پراحساس



ممنون ، شما لطف دارین
ملی مامانه میکاییل
9 دی 90 7:14
پس نظره من کو ؟؟؟؟
باز من سلام یادم رفت ، سلام
خوبی عزیزم ؟؟؟
راستش نه زیاد کوک نیستم چند روزیه که حاله دلم خوش نیست با کمپوت بیا عیادتش


؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چیزی نبود به خدا
سلام به روی ماهت عزییییییزم
الان میام سراغت......................
مامان ماهان
10 دی 90 9:18
خسته نباشــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی
الهی که به تک تک آرزوهای قشنگت برسی


سلامت باشی خانمی
ممنون از محبتت عزیزم.