محمدرضامحمدرضا، تا این لحظه: 16 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره

شازده کوچولو فرمانروای قلب من

دعا کنیم........

1390/10/6 12:10
نویسنده : مامانی
157 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

  دیشب یه کامنت داشتم که دوستمون مامان تربچه جون گفتن فهیمه جان

( نی نی با طعمی از بهشت) حالش خوب نیست و احتمال زایمان زودرس

داره و بیمارستانه ، الان که رفتم به وب تربچه خبردار شدم فهیمه جان

قراره مرخص بشن و این یعنی که حالش بهتره ، خدا رو هزار مرتبه شکر ،

از همه دوستای مهربونم میخوام که هم برای فهیمه جان و هم همه

مادرهایی که مسافری در راه دارند و یا در انتظار حضور یک فرشته در

وجودشون هستند دعا کنند.

ممنونم از مهربونیهاتون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان آرینا
6 دی 90 12:16
سلام مهربونم .آرینا مو فرفری با یک شعر در وصف نی نی وبلاگ در جشنواره شرکت کرده.
خوشحال می شم به کد 191 به آرینا و کد189 به وبلاگ بیا تو ببین چه خبره رای بدهید.
http://arinapezhman.niniweblog.com
http:/yesmusa.niniweblog.com



سلام عزیزم
موفق باشید.
فرنوش
6 دی 90 21:12
سلام عزیز دلم چطوری؟عشق خاله چطوره؟
الهی فدات بشم که همیشه منو شرمنده خودت می کنی
خدا رو شکر که نی نی دوستت خوبه انشالله موقع و به سلامتی دنیا بیاد



سلام خانمی ، اونم خوبه خاله جون مهربون.
عزییییییییزمی
ان شاالله
ملی مامانه میکاییل
7 دی 90 10:58
ای جانم الهی ، ایشالله که سالم این نی نی بهشتی بیاد تو بغله مامانش


ان شاالله
mamani helena
7 دی 90 11:22
salam azizam chashm age ghabel bashim doa mikonim.mohamad rezaye man khobe?khodet khobi douste mehrabonam?



سلام پریساجون ، خوبیم خدا رو شکر ، ممنون از محبتت.
معصومه مامان سهند
7 دی 90 17:58
سلام عزیزم اجازه ما هم دست شماست صاحب اختیارید، حتما اینکار رو بکنید


Mamnoon azizam , kheyli lotf kardi.
الی
8 دی 90 23:10
سلام شازده ومامانی خوبید همیشه به شادی وعروسی
مبارک باشه انشالله عروسی شازده پسر
دلم براتون تنگ شده بود


سلام عزیزم
سلامت باشید ، ان شاالله به زودی خبر عروسی شما رو بشنویم عزیز دلم.
مامان ماهان
10 دی 90 9:17
الهی که همه مامانا صحیح و سالم نی نی های نازشون رو بدنیا بیارن


ان شاالله