محمدرضامحمدرضا، تا این لحظه: 16 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره

شازده کوچولو فرمانروای قلب من

تجدید خاطره ، بابایی ببین لذت ببر..............

1390/10/12 14:23
نویسنده : مامانی
234 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

اولین عکس پسرم

 

 گل پسری پستونک خور قهاری بود ...........

 

 وایییییییییییییییی چی شدههههههههه

 

 

 

 

 مامان فدات بشه............

 

 

 اولین باری که پسری سوار بنزش شدچشمک

 ورزشکاران ، دلاوران...............

 الهییییییی ، این چه مدل خوابیدنه آخه وروجک............

 

 

ای جووووووووووووووووونم

 

 

 

داخل هواپیما ، به سوی بغداد

پسری در حال رنگ کردن تخم مرغهای عید 90 در کربلا

 

 

 

عاشقتم پسر کوچولوی من

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

ملی مامانه میکاییل
12 دی 90 5:51
جییییییییییییییییییغ !!! الهی قوربونش برم من الهی فداش بشم من دستت درد نکنه مامانی واقعان کاره خوبی کردی خیلی خوشحال شدم اوله صبحی حالم جا اومد چند بار نگاهشون کردمممم ای جانم خیلی خوردنیه
ملی مامانه میکاییل
12 دی 90 5:53
جییییییییییییییغ !!!!
ای جانم عزیزم الهی قوربونت برم من الهی فدات بشم من جیگررررررررررررررررررررررر
خیلی قشنگه چند بار نگتهشون کردم دستت درد نکنه مامانی خیلی کاره خوبی کردی اوله صبحی حالم جا اومد !!!
راستی این پستونک َقهار راحت پستونک رو کنار گذاشت ؟؟؟


عزییییزم
شما لطف داری ، آره ملی جونم خود به خود کنار گذاشت .
مامان آیهان جون
12 دی 90 13:42



مرسی خاله جونم
بووووووووووووووووووس
مامان دیانا
12 دی 90 14:42
عکسها فوقالعاده بود
ماشاا... خدا براتون حفظش کنه


ممنون مریم جون ، سلامت باشی عزیزم.
معصومه مامان سهند
12 دی 90 17:24
خیلی قشنگ بود عالی بود دستت درد نکنه مامانی حسابی کیف کردممممممممممممم
ببوسش گل پسر خوشگل ما رو



ممنون از مهربونیت معصومه جان .
سارا
13 دی 90 10:16
سلام عزیزم خوبی؟مسی از حضورت خوشحالم کردی ماشالله به این شازده کوچولو قربونش برم من


سلام ساراجان
خواهش میکنم عزیزم ، سلامت باشی خانمی.
مامان ماهان
15 دی 90 20:42
سلااااااااااااااااااام عکسها فوق العاده بود عزیزم بوووووووووووووووووووس


سلام خاله جونم
ممنونم بووووووووووس
محمدحسین عشق جاودان
25 دی 90 11:53
سلام عزيزم .واييييييييي چقدر کوچولو بودي مثه محمدحسين من .ريزه ميزه .فداي تو هزار ماشاالله دوستون دارم زياد


سلام خاله جونم
ممنون ، ما هم دوستتون داریم
بووووووووووووووووووووووووووس