محمدرضامحمدرضا، تا این لحظه: 16 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره

شازده کوچولو فرمانروای قلب من

مشغولیم.........

1390/10/19 16:21
نویسنده : مامانی
172 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزترینم

خدا رو هزار مرتبه شکر بابایی رسیده تهران و الان هم توی شرکتش

جلسه داره .

من هم صبح رفتم آرایشگاه برای براشینگ ، بعد هم کلییییی خرید کردیم

و اومدیم خونه ، یه کیک خوشگل و خوشمزه هم پختم که با اجازتون

توبه کردم دیگه درستش کنم ، چون مواد اصلی به علاوه کرم و رویه ی

کیک روی هم 425 گرم کره ، یک پاکت خامه ، 6 تا تخم مرغ ، 450 گرم

شکرفرشتهفرشتهفرشتهفرشتهفرشتهخدا رحمتم کنه آدم خوبی بودم ،

چربی نذاشت عمرم به دنیا باشهنیشخنددروغ میگم؟؟؟؟سوال

دیگه اینکه خیلی هم وقت گیر بود و حسابی خسته شدم ولی

نوش جون همسری و پسری( البته جای دوستان خالی).

خب دیگه برم طبقه بالا رو هم جارو بکشم و مشغول تهیه ی شام

بشم ، از اونجایی که از تنبلیم حاضر نیستم برم نان بخرم مجبورم

یه چیزی درست کنم که نیاز به نان نداشته باشه ، چون بابایی

نیمه شب میرسه و همیشه وقتی دیر هم کنه صبر میکنیم و باهاش

شام میخوریم نمیشه اون موقع برنج خورد ، فعلا سیب زمینی پختم

گوشت چرخ کرده هم بیرون گذاشتم یه مقدار سالامی هم امروز

خریدم ببینم چه غذای من درآوردی میتونم با اونها درست کنم......

شما هم که وقتی من سرم شلوغه کلی حال میکنی چون

کنترل رسیور دستته و ماشاالله بین کانالها جولان میدی ، نمیزاری

هیچ برنامه ای از دستت در بره ، راستی چند تا عکس گرفتم ازت

سر فرصت میزارمشون ، توی کانال من و تو برنامه جابه جایی های

نمیدونم عظیم بود یا غول آسا هرچی بود رو دیدی بعد از اون ماشینهاتو

ردیف کردی و ساختمونی که با لگو ساخته بودی به دقت و با رعایت

مسائل فنی(تمام نکات فنی که توی برنامه گفته میشد رو مدام تکرار

میکردی) پشت ماشینها گذاشتی تا جا به جاش کنی ، از اینکه

مسائل علمی رو دوست داری و اونها رو بعد از شنیدن برای دیگران

تکرار میکنی خوشم میاد چون این کار حافظه رو قوی کرده و قدرت

یادگیری رو بالا میبره...............

چقدر پر حرفی میکنم برم به کارم برسم.

دوستت دارم فرشته کوچولوی منماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان کیارش
19 دی 90 17:04
هزار ماشااله به محمدرضا باهوش که با دقت همه چیزا رو نگاه می کنه.
شما هم خسته نباشی مامان باسلیقه و مهربون.


سلامت باشی عزیز دلم
ممنون از محبتت خاله جون.
سارا
19 دی 90 21:56
سلام عزیزم خوبی؟با یه مطلب جدید آپم و منتظر حضورت
نظر یادت نره دوسی


سلام ساراجان
اومدم و خوندم و متعجبم .
واقعا نمیدونم چی بگم ، حالا میام برات کامنت میزارم....
mamani helena
19 دی 90 22:57
salam mamani mehrabon hesabi saret shologhe mohamad rezaye nazamo bebos


سلام پریسا جون ، ممنون از محبتت خاله ی مهربون.
مامان نفس طلایی
20 دی 90 10:34
کیک نوش جان


ممنون ، جای شما خالی.
سارا
20 دی 90 20:35
متاسفانه تو اخبار شنیدم که نزدیک کربلا بمب گذاری شده و متاسفانه خیلیها شهید شدن.
خدارو شکر که بابای شازده کوچولو سلامت پیشتونه.
مراقب خودتون و گل پسر باشید


آره عزیزم ، من هم از همین ها میترسم .
ممنون از مهربونیت ساراجان.
مامان زهرا نازنازی
21 دی 90 12:12
الهی همیشه در کنار هم شاد و سلامت باشید


ممنون عزیز دلم.
مامان آرین
21 دی 90 15:18
چشمتون روشن شازده کوچولو رو ببوسین


ممنون از لطفت شیده جان
مامان آیهان جون
22 دی 90 18:45
چه روز شلوغ پلوغی، با دیدن بابایی دلتون حسابی شاد بشه و لبتون خندون


Mamnoon azize delam
مامان ماهان
24 دی 90 16:13
چشمت روشن عزیزم


ممنون خانمی