محمدرضامحمدرضا، تا این لحظه: 16 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

شازده کوچولو فرمانروای قلب من

امروز ما........

1390/10/25 12:25
نویسنده : مامانی
290 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزترینم

امروز همراه بابایی رفتیم آزمایشگاه که شما یه آز کلی بدی و چکاپ بشی .

یه کوچولو گریه کردی ، حق داشتی مادر ، چون کلییییی ازت خون گرفتن .

فرصت ندارم زیاد بنویسم ، راستی بابایی فردا میره تهران ، چند روزی اونجا

هست و بعد میره کربلا ، البته زودتر از دفعات دیگه برمیگرده ان شاالله .

پس فردا اولین امتحانمه و من هنوز هم نیم نگاهی به درسام نیانداختم ......

تو بزرگ شدی از این جملات من سواستفاده نکنی ها ، مامانی با همین اوضاع

معدلش بالای 18 ست تو دیگه باید 20 باشی.

شوخی کردم 20 هم نشدی اشکالی نداره ولی درساتو مثل من واسه شب

امتحان نگذار عزیزم.

دوستت دارم یه دنیاماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ملی مامانه میکاییل
25 دی 90 19:53
جای همسری سبز باشه ،
قوربونش برم که مرد شده و مقاوم که یه کوچولو گریه کرد یه بچه هایی می اومدن پیشه من تمام هیکلم رو لگد بارون می کردن
آقا فدای سرت نرسیدی تقلب !!!!!!!


ممنون عزیز دلم
پسرم آقاست...........
مشکل اینجاست که عرضه تقلب ندارم.