محمدرضامحمدرضا، تا این لحظه: 16 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره

شازده کوچولو فرمانروای قلب من

خدا رو شکر پسرم سالمه.....

1390/11/1 18:04
نویسنده : مامانی
254 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزترینم

امروز سومین امتحانم رو پشت سر گذاشتم( تنظیم شرایط محیطی)

خیلی سخت نبود ولی خب فکر میکنم زیر 18 بشم و این خیلی خوب نیست...

چهارشنبه هم عناصر و جزئیات دارم ، پنج شنبه هم عقد دختر عمه منه(فتانه).

از دیشب بارون میباره و من با صداش آروم میشم ، خیلی دلم براش تنگ شده بود

من دختر اسفندم عاشق سرما ، عاشق بارون و رعد و برق.........

امروز بعد از امتحانم تندی اومدم دنبالت تا بریم پیش دکترت ، هفته قبل گفتم که یه

آزمایش کلی دادی تا چکاپ بشی ، دکترت نتیجه رو دید و شکر خدا گفت که کاملا

سالمی ، از اونجایی که چندروزه آبریزش بینی داری و ....دو تا شربت هم برات داد .

بعد از اون راه افتادیم برای خونه که افتادیم توی ترافیک ، من نمیدونم یه شهر فسقلی

مگه چقدر ماشین داره ( امروز یه خانمی بچه بغل و هن هن کنان اومد توی مطب دکتر

و وقتی شوهرش هم رسید و پیشش نشست خانمه گفت : وااااای چه ترافیکی شده بود

بعله دیگه وقتی هرکسی یه ماشین میندازه زیر پاش همین میشه دیگه ، همه یاد گرفتن

میرن یه ماشین میخرن که پزش رو بیان و البته حرفهای سبک هم میزد که دوست ندارم

بنویسم فحش نمیدادا ولی خیلی ادعای فرهنگ میکرد و من مونده بودم توی این همه

ادب و کمالات و فرهنگش ، حالا من سوئیچ توی دستم بود و مات و مبهوت نگاش میکردم

با حرفهاش به همه توهین کرده بود.........چقدر بعضی ها به خودشون مطمئنن)

خلاصه قسمتی از مسیر رو که باید توی 5 دقیقه طی میکردیم 25 دقیقه ای گذروندیم

پاهام خیلی خسته شده بودن و به دلیل همین خستگیها و کم خوابی دیشب برنامه

رفتن به خونه مانا رو امروز کنسل کردیم و گذاشتیم برای فردا صبح.

فردا حتما باید بریم آخه مانا برای سلامتیه چشمای قشنگت نذر کرده بود و حالا که شکر

خدا چشمات سالم اند باید نذرم رو ادا کنم.

الهی که همه حاجتمندان حاجت روا شوند.

محمدرضای نازنینم بینهایت دوستت دارممممممممممممممممممممممممممم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان رادين
2 بهمن 90 0:19
سلام
ممنونم از اينكه اميدواري بهم داديد.
ان شا اله هميشه محمد رضا سلامت باشه وخنده رو لباش


سلام عزیز دلم
خواهش میکنم ، ان شاالله موفق باشی.
مامان نفس طلایی
2 بهمن 90 12:37
خدا رو شکر
هرچی ادعا بیشتر فضیلت و اخلاق فرهنگ کمتر


Daghighan hamintore , Mamnoon az mohabbatet azizam.
مامان دیانا
3 بهمن 90 14:57
سلام عزیزم خوشحالم که حال پسرمون خوبه الهی شکر
بوسسسسسسسسس


سلام خانمی
ممنونم
از طرف محمدرضا برای خاله مهربونش بوووووووووووووس
ملی مامانه میکاییل
3 بهمن 90 17:33
خدا رو شکر ایشالله که همیشه سالم باشه
هههههه امثاله اون خانومه زیاد داریم فهم کمالات خالی با پز عالی


ممنون عزیزم ، سلامت باشید.
واقعا...
آذر(مامان کیارش)
3 بهمن 90 18:00
سلام .بازم فصل امتحانات شروع شده.موفق باشی عزیزم.در ضمن خوشحالم که دختر اسفندی چون منم اسفندی ام .می گم چرا بعضی اخلاق هات شبیه منه
خدا رو هزار مرتبه شکر که محمدرضا جونم در سلامت کامل به سر می بره .خدا خودش نگهدارش باشه


سلام به روی ماهت
چه وجه اشتراک قشنگی ، من ماه تولدم رو خیلیییییی دوست دارم.
ممنون از محبتت خاله ی مهربون.
مامان سارال و صبا
5 بهمن 90 2:24
سلام دوست عزیزم..ممنون که به من سر میزنی..تاخیر منو در پاسخ دادن ببخش...شاهزاده ی قلبت رو میبوسم...


سلام عزیز دلم
دوستتون داریم نازنینم.
مامان ماهان
6 بهمن 90 10:02
خدارو شکر عزیزم


ممنونم