محمدرضامحمدرضا، تا این لحظه: 16 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

شازده کوچولو فرمانروای قلب من

هییییییی

1390/11/18 21:41
نویسنده : مامانی
360 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر نازم

اومدم درد دل کنم

مریض داری سخته اون هم بچه آدم پاره ی تن مادر مریض باشه . حالا با دندون درد مریض داری

کردن هنوز سخت تر ، تنها بودن بدتر ، بچه ی بلبل زبونی هم داشته باشی که واسه یه فنجون

چای و عسل بیشتر از یک ربع سوال و جواب کنه (حالا واسه یه کاسه سوپ چه میکنه دیگه)

اون وقت این میون بهت بگن : حتما مراقبت نکردی که اینجوری شده وگرنه خود به خود که نمیاد !

اصلا مگه غیر از خودت با کس دیگه ای بیرون رفته ؟؟ مگه هوا چقدر سرد بوده ؟؟و........

میدونی تهش چی میشه؟؟

مامانی اینجوری میشه

 

هههههههههههههههه

از فردا دقیقا همینجوری میشم چون قراره برم دندونم رو بکشم (دندون جلویی شکلک)

بعد از دو روز پلاکم آماده میشه و فعلا با پلاک میمونم تا بعد از سفرم که مراحل ایمپلنت

رو شروع کنم.

از دست پسرم و بیشتر از دست خودم شاکی ام چون اگه آمپولش رو زده بودیم الان خیلی

حالش بهتر بود ولی چه کنم که با نبود همسری از پس این کار بر نمیام راستش حال و حوصله

اینکه بگم مامانم اینا هم بیان کمکم نداشتم چون مامانم شدیدااااااااا توی بچه داری به من گیر میده

هیییییییییییی چه کنم

خدایا زودتر حال شازده کوچولوم رو خوب کن . پیشا پیش از همکاریت سپاسگزارم ، مرسی

خداجونمنیشخندماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)