محمدرضامحمدرضا، تا این لحظه: 16 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

شازده کوچولو فرمانروای قلب من

یه روز جدید

1390/11/19 11:49
نویسنده : مامانی
256 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر نازم

یه روز جدید و پرکار

اول اینکه صبح با منشی دکترم تماس گرفتم و اون گفت که چون دندونم بیشتر از 10 ساله

عصب کشی شده درآوردنش وقت میبره و باید بخیه بخوره و بعدش هم قالب گیری بشه

برای همین افتاد برای هفته دیگه.

دیگه اینکه قرار شده پاسپورتم رو بفرستم تهران شرکت باباییت که برای ویزامون اقدام کنن.

دیشب با همدیگه اتاقت رو به هم ریخته بودیم و یه کم دکورش رو تغییر دادیم ولی حسابی

ریخته و پاشیده ست و باید هرجوری هست امروز جمعش کنیم .

در ضمن باید کم کم وسایلی که میخواهیم ببریم کربلا رو آماده کنم ، یه لیست بلند بالا از مواد

غذایی گرفتم که باید آماده کنم .

فردا شب عروسی دعوتیم و به خاطر همین باید بریم خونه مانا .

اوضاع گلوی شما هم همچین تعریفی نداره و احتمالا اگه امروز عصر رفتیم خونه مانا به آجان و

داییت میگم ببرنت آمپولت رو بزننآخآخگریه

خب دیگه بهتره برم به کارام برسم وقتی برای غصه خوردن ندارم(دلیلی هم برای این کار ندارمابرو)

دوستت دارم پسر خودرای منماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نانازیا
19 بهمن 90 11:56
سلام ازتون دعوت می کنیم شما هم کوچولوتون رو در قرعه کشی افتتاحیه سایت نانازیا شرکت بدین. آرزوی سلامتی و شادابی برای خودتون و کوچولوتون داریم نانازیا ، شهر اینترنتی بچه ها www.nanazia.ir
ملی مامانه میکاییل
19 بهمن 90 16:14

به به همیشه به عروسی خوش بگذره بهتون جای منم که اینجا تنهام خالی کنین


فدات بشم من که تنهایی.........
حتما عزیییییییییییزم
محمد
20 بهمن 90 10:41
میلاد حضرت محمد (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع) بر شما وخانواده محترمتان مبارک باد


ممنون ، همچنین بر شما