محمدرضامحمدرضا، تا این لحظه: 16 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

شازده کوچولو فرمانروای قلب من

نظرات (7)

مامان رها
21 بهمن 90 16:58
وای وای خاله جون چه مامانی هستی و ناز
خدا تو رو برای مامان و بابا نگه داره
از راه دور می بوسمت
خوشحال میشم بهمون سر بزنی منتظر حضور گرمت هستم


ممنون از مهربونیتون
بووووووووووووووووووووووووس
حتما میاییم پیشتون
ملی مامانه میکاییل
22 بهمن 90 9:52

عید شما مبارک
همیشه زیر سایه مهربونش باشید
ایشالله بزودی تو حرمش باشید


ممنون عزیز دلم
چه دعای قشنگی برامون کردی ملی جونم
ان شاالله قسمت هممون بشه.
مامان محمد پارسا
23 بهمن 90 0:36
ما هم دوستتون داریم عید شما هم مبارک ممنون سر زدید


محبت دارید.
محمد گیان
23 بهمن 90 12:00
سلام به خاله خوبم و رفیق دوست داشتنیم خوبین
چطوری رفیق دلم برات تنگ شده بود از همین راه دور می بوسمت خیلی مخلصیم


سلام به روی ماهت
عزیز دلم خیلی دوستت داریم.
ما بیشتر
ملی مامان میکاییل
23 بهمن 90 18:16
ایشالله
چند وقتیه خیلی دلم حج می خواد برم مدینه تو مسجد پیامبر برم رو به روی کعبه در گوشی با خدا حرف بزنم هی !!!


الهیییییییییی
ان شاالله که به زوووووووووودیه زود قسمتت بشه خواهر
مامان محمد پارسا
23 بهمن 90 20:04
مریم مامان نخودچی
24 بهمن 90 8:45
محححححححححححححححححححمدرضا نیستییییییییییییییی؟؟؟؟ ماماننننننننننننننننننننننی کجاااااااااااااااااااایی؟