محمدرضامحمدرضا، تا این لحظه: 16 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

شازده کوچولو فرمانروای قلب من

برای پسرم دعا کنید.

1390/11/24 10:11
نویسنده : مامانی
314 بازدید
اشتراک گذاری

سلام محمدرضای نازنینم

سلام دوستای مهربونم

شرمنده فرصت نمیکنم کامنت ها رو تایید کنم.

اومدم تندی بنویسم و برم به کارهام برسم.

پنج شنبه با مامان و بابام پسری رو بردیم و آمپولش رو زدیم ولی فقط همون شب یه مقدار

تنفسش بهتر شد و از شب بعدش که برگشته بودیم خونه مثل قبل شده بود .

فرداش (شنبه) دوباره درد گوش و گلوش برگشت و برای خوردن یه جرعه آب اشک توی چشمای

پسرم جمع میشد و البته اشکهای من سرازیر.................

دیروز باز هم بردمش دکتر(برای سومین بار) دکترش تعجب کرد که چطور با مصرف کامل داروها هنوز

لوزه هاش متورمه ، از من پرسید که درد شکم نداشته ؟؟ و بعد کلیه هاشو معاینه کرد در آخر هم

داروی جدید داد و گفت که این دارو باید تا چهارشنبه جواب بده ولی اگر خدای نکرده تا پنج شنبه

خر خر هاش قطع نشد(صدای بچه ام عوض شده) یه آزمایشی هست که حتما باید بده تا دلیل بیماریش

رو بفهمند.................

 

از دیشب گاز منطقه ما قطع شده و من دارم از سرما میلرزم ، پسری روبروی بخاری برقی خوابیده

و خوشبختانه اینقدر احساس گرما میکنه که صدام میکنه پتو رو از روش بردارم.

 

بابایی در راه نجف هست و ان شاالله ظهر به تهران پرواز داره و به امید خدا امشب میاد پیشمون.

 

دوستای مهربونم برای همه بچه ها دعا کنید که همیشه سلامت باشند برای محمدرضای نازنین

من هم دعا کنید که با همین داروها خوب بشه . آمین .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان امیررسام
24 بهمن 90 10:57
سلام محمد رضا جان دست مامانی درد نکنه وبلاگ جالبی داری به وبلاگ امیررسامم بیا قند عسلم خوشحال میشهhttp://lovelylook.blogfa.com/


سلام دوست من
حتما با کمال میل
مریم مامان نخودچی
24 بهمن 90 11:25
خدا مرگم بده مامانی ، داداشی محمد رضا
آخه چرا بهتر نمیشه؟؟؟
من دوستش دارم از خدا میخوام تا چند روز دیگه بهتر بشه تا باز برامون کامنت بذاری شیطون رفته تا منم هی به کارای داداشی بخندم....
خودت ناراحت نکنیا...


خدا نکنه
مریم جونم
خیلی مهربونی
ان شاالله که زود به داروهاش جواب بده
فهیمه|مامان هدی
24 بهمن 90 13:21
سلام عزیزم:
خیلی ناراحت شدم
انشالله هر چه زودتر خوب بشه....


سلام فهیمه جان
ممنون از محبتت عزیزم
الهی همیشه دلت شاد باشه.
آذر(مامان کیارش)
24 بهمن 90 17:04
سلام عزیزم ان شاالله خوب می شه.بمیرم برای هردوتاییتون.


سلام آذر مهربونم
الهی که همیشه زنده باشی خانمی.
ممنون از لطفت
الهام مامان رامیلا
24 بهمن 90 19:23
انشالله که با همین داروها خوب میشه خودت رو ناراحت نکن قوی باش خدا بزرگه محمد رضا هم قوی


ان شاالله
ممنون از قوت قلبت عزیز دلم.
ملی مامانه میکاییل
25 بهمن 90 20:40
الهی من قوربونش بشم چش شده این بچه همش داره دارومصرف می کنه ایشالله که این یکی جواب بده


خدا نکنه خاله جون
نمیدونم والله خودمم خسته شدم.
ان شاالله که جواب بده.