محمدرضامحمدرضا، تا این لحظه: 16 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

شازده کوچولو فرمانروای قلب من

شب عید

1391/1/1 2:18
نویسنده : مامانی
301 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به روی ماه گل پسرم

عزیز دلم ، الان که دارم مینویسم شما و بابایی مست و مدهوش خوابیدین . آخه هردوتون

خیلی خسته بودید . بابایی قرار بود امروز ظهر برای ناهار بیاد پیشمون ولی از نجف مهمان

داشتن و جلسه و ..... واسه همین هم دیر اومد و ما هم به خستگیش رحم نکردیم و رفتیم

نصراوی برای خرید عید ، البته مثل دفعات قبل شما کلیییییییییییییییییی ما رو آزار دادی و ما هی

تحمل کردیم(داستان اذیتهات سر دراز داره و احتمالا رفتیم ایران برات مینویسم) ولی با تمام اینها

برای شما یک تاپ و یک تی شرت خوشگل و یه اسباب بازیه چینی خریدیم (شما الکی فقط پول

ناقابل ما رو به باد میدی) برای من هم بابایی یه کیف خرید که خیلی ازش خوشم اومده و هدیه

تولدم حساب شد و یه جفت ادکلن برای من و بابات و .... خریداری کردیم .

از هایپر مارکتش هم که طبق معمول سه تا نایلون جنس گرفتیم که خیلی جالبه هر دفعه حساب

ما میشه 70.000 و خورده ای دینار (ارزش پول ایران خیلی پایین اومده )بگذریم.......

به وقت کربلا ساعت 1.30 و تا آغاز سال جدید حدودا 6 ساعت و 40 دقیقه مونده .

اگر خدا بخواد قراره ساعت 6 صبح بریم حرم امام حسین ، پارسال چون نیمه شب بود و شما

خواب بودی قسمت نشد بر.....

مثل اینکه این پست باید نیمه کاره بمونه چون شما سرفه ات گرفته باید بیام پیشت.

خب

همه دوستای گلم پیشاپیش سال نوتون مبارک.

الهی همیشه سلامت و شاد باشید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

بابای ملیسا
1 فروردین 91 8:27
از خدا پرسید : اگر در سرنوشت ما همه چیز را از قبل نوشته ای ، آرزو کردن چه سود دارد ؟خداوند خندید و گفت : شاید در سرنوشت نوشته باشم : هر چه آرزو کرد . ضمن تبریک سال نو خوشحال میشم از وبلاگ ملیسا با موضوعیت اولین عید ملیسا دیدن کنید و خوشحالتر اینکه عیذ د ملییسا رو با نظرات قشنگتون سبز تر و زیبا تر کنید .
ملی مامان میکاییل
1 فروردین 91 10:22
ستاره بختتان بالا سپیده صبحتان تابناک سایه عمرتان بلند ساز زندگیتان کوک سرزمین دلتان سبز سال جدید مبارک
محمدحسین عشق جاودان
1 فروردین 91 16:28
سلام عزيزم دلم قبل از همه تولدت مبارک خواهر گلم و بعدش هم با آرزوي بهترين ها براي شما و خانواده محترمتون سال نو را تبريک عرض مي کنم .مي بوسمتون .التماس دعا دارم زيااااااااااااااااااااااااااااد
آذر(مامان کیارش)
1 فروردین 91 23:13
سلام آرزودارم نوروزی که پیش رو داری آغاز روزهایی باشد که آرزو داری.............
ملی مامان میکاییل
4 فروردین 91 12:43
کجایی ؟؟؟؟
بهاره
7 فروردین 91 11:57
سلام سلام سلام مامان محمدرضای مهربون عیدتون مبارک انشاءا.. امسال به همه آرزوهای قشنگتون برسید ممنون از اینکه برای ما پیام گذاشتید من و امیرمحمد حالمون خیلی خوبه... امیرمحمد خیلی پسر آروم و خوبیه خاله جون اینقدر پسرم شیرین و بامزه است ولی بچه داری خیلی سخته... خدارا شکر زایمانم خیلی خوب بود از دور می بوسمتون به همه خانواده سال نو را تبریک بگویید