محمدرضامحمدرضا، تا این لحظه: 16 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

شازده کوچولو فرمانروای قلب من

شب میلاد حضرت زینب (س)

1391/1/9 23:26
نویسنده : مامانی
271 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام عزیز دلم

یه بار دیگه سال نو مبارک ، البته یه پست توی چرکنویست هست که روز اول عید نوشتم

ان شاالله رفتیم ایران کاملش میکنم .

امشب شب تولد حضرت زینبه و کربلا حسابی شلوغه ، البته ما فقط دور و بر حرم رو

میبینیم چون به خاطر اجلاس سران عرب که در بغداده امنیت برقرار نیست مثل روز

 اول عید که ما توی حرم بودیم و چندتا خیابون اونورتر انفجار شد و 6 تا ایرانی

شهید شدند...................بگذریم.

امشب بابایی لطف کرد و ما رو برد بیرون برای خرید سوغات و کمی هم گردش

( همه ش از یه آب معدنی شروع شد ، طفلک گفت پسری رو هم با خودم ببرم من

هم گفتم که سه تایی بریم و بابای مهربون با تموم خستگیش قبول کرد ، آخه بابایی از

 8 صبح تا 6 غروب کارگاهه) خلاصه رفتیم از جلوی هتلمون برای منشی های

دندونپزشکمون و همینطور مستاجرامون خرید کردیم ، بابایی خرید ها رو آورد توی

 سوییت و دوباره راهی شدیم .

خیابونی که هتل ما رو به حرم وصل میکنه شارع شهدا نام داره ، توی بلوارش کلی

آب نما داره که شما خیلی دوستشون داری ، امشب یه کاغذی که اسم و مشخصات

 روش نوشته بودیم و توی جیبت گذاشته بودیم برای وقت مبادا ، گرفتی دستت و

هی گفتی مامانی خیییااااااالت راحت من همیشه کنارتونم و گم نمیشم ، پس دیگه این

کاغذ لازم نیست و اون رو انداختی توی آب بعدش هم کار شما پدر و پسر این شد

که هی کاغذ رو نجات بدین دوباره غرقش کنین..

بعدش رفتیم طرف حرمین ، خیلی جالب بود طفلک عربها چشمشون به دنبال به همزبون یه

هموطن میگشت آخه اینجا هممممممممممه ایرانی بودند . نزدیک تل زینبیه خیلی شلوغ بود

ما هم کلیییییییی عکس گرفتیم ، بین الحرمین هم رفتیم ، به خاطر دل شما سوار ماشین برقی

شدیم بعد هم مایحتاج منزل رو خریداری کردیم و برگشتیم .

به من که خیلی خوش گذشت ، در ادامه مطلب چندتا از عکسهای امشب رو میزارم.

دوستای نازنینم ، سال نوی همگی مبارک ، عذرخواهی میکنم اگر خدمت نرسیدم به خاطر

اینه که من در طول روز اینترنت ندارم آخر شب وصل میشه و 7 صبح دوباره قطع ...

ان شاالله وقتی برگشتم ایران میام خدمتتون .

الان هم نمیدونم چرا اینترنت قطع شده ، حالا باید بیدار بمونم تا بیاد وگرنه هرچی نوشتم

میپره.(دیشب اینترنت وصل نشد )

تا سلامی دیگر ، بدرود .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

ملی مامان میکاییل
10 فروردین 91 20:48
من خیلی نگران شدم شنیدم بمب گذاشتن تو هم آپ نمی کردی ترسیده بودم خدا رو شکر که سالمین همیشه بهتون خوش بگذره کی میای ایران ؟؟؟
نسترن
15 فروردین 91 16:04
دلتنگتونم
مامان ماهان
16 فروردین 91 17:10
التماس دعا عزیزم
مامان نفس طلایی
17 فروردین 91 0:42
سلام عزیزم واقعا خوش به سعادتت که واقعا تو بهشتی من که حاضرم تموم زندگیم و بدم و یه بار دیگه بیام اونجا .... خیلی دلم گرفته و خیلی التماس دعا دارم ازت
مناء
17 فروردین 91 13:20
$$$____$$$$______$$__$$$$ $$______$$$$____$$____$$$ $$_______$$$$__$$$____$$$ $$________$$$$_$$$____$$$ $$_________$$$$$$____$$$$ $$$________$$$$$$____$$$_____$$$$ $$$_________$$$$$___$$$$____$$$$$ _$$$________$$$$$__$$$$____$$$$ _$$$$________$$$$_$$$$____$$$$ __$$$$_______$$$$_$$$____$$$ __$$$$$______$$$$$$_____$ ____$$$$$$____$$$$$____$$$ ________.$$$$$$$$_____$$$$$ _________$$$$$._$$$$$$$$$$$$$$$$ _______s$$$$$$$____$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$________$$$$$$$ __$$$$___$$$$$______$$$$_$$$$ _$$_______$$$$_____$$$_____$$$ $$_______$$$$_$ $$______$$$$___$ $$$___$$$$$___$$ $$$$$$$$$$____$$___(▒)(▒) $$$$$$$$$____$$$_(▒)(█)(▒) _$$$$$$_____$$$_____(▒)(▒) __________$$$$ _________$$$$$__(▒)(▒) ________$$$$$_(▒)(█)(▒) _______$$$$$____(▒)(▒) _______$$$ ______$$$_(▒)(▒) _____$$_(▒)(█)(▒) ____$$____(▒)(▒) ___$ __$$___(▒)(▒) _$$$_(▒)(█)(▒) _$$____(▒)(▒) _$$ $$ __(▒)(▒) $$_(▒)(█)(▒) $$__(▒) (▒) $$ _$ _$$ __$$