محمدرضامحمدرضا، تا این لحظه: 16 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

شازده کوچولو فرمانروای قلب من

بزرگ مرد کوچک....

1391/2/26 12:24
نویسنده : مامانی
232 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم

مرد کوچک من که حالا دیگه میگی بزرگ شدم مامانی ، دیگه میتونم تنهایی توی تختم

بخوابم...................

عاشقتم عزیز دلم ماچ وقتی از بیرون میاییم و من کلیییی خرید کردم ، 3 طبقه مجبورم وسیله ها

رو بکشم بیارم بالا و وقتی خسته از این بار و کلافه از گرما روی پله های هال ولو میشم

اونوقت پسرم میره از یخچال یه لیوان آب خنک میاره و دستم میده ، بعدشم می ایسته تا من

آب رو بخورم و لیوان رو ازم بگیره مبادا که مامانش خسته بشه وایییییییییییییی خدای من

ممنونم خدای مهربون

این نهایت عشقه..........

پاکترین عشقه....................

محمدرضای نازم واقعا در نبود بابایی تو برای من یه تکیه گاهی

خدای نازنینم همیشه نگهدارت باشه پسرم.

و اما گل پسر من امروز توی مهدش با دوستانش عکس های یادگاری گرفتن و فردا هم

قراره که جشن پایان دوره برگزار بشه ، ان شاالله که بهت حسابی خوش بگذره .

دوستت دارم نازنینم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان سهند
26 اردیبهشت 91 14:12
فداش بشم منننننننننننن آفرین به این گل پسر دوست داشتنی


مرسیییییی
مامان نفس طلایی
26 اردیبهشت 91 18:02
افرین گل پسر


مرسی خاله جونم
ملی مامان میکاییل
29 اردیبهشت 91 23:16
قوربونت برم من آقا کوچولوی مهربون