محمدرضامحمدرضا، تا این لحظه: 16 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

شازده کوچولو فرمانروای قلب من

کامنت بابایی

1391/2/27 11:27
نویسنده : مامانی
224 بازدید
اشتراک گذاری

مدتها بود که قصد داشتم کامنت های بابایی رو به عنوان یه پست توی وب قرار بدم ولی همیشه

برای کپی کردنش دچار مشکل میشدم ، ان شاالله که بعد از این بتونم این کار رو انجام بدم .

 

 

بابایی :

سلام همسری

از کنار حرم آقا امام حسین روزت رو تبریک میگم و به حق مادرش بانو فاطمه زهرا و حرمت علمدارش

قمر بنی هاشم از خدا میخوام که از پس آنچه که خدای مهربون به تو تکلیف کرده سربلند بیرون بیای

ودرمقابل زحماتی که من به تو تحمیل کردم پر انرژی باشی.

واما پسری...

بوییدن وبوسیدنت واسم زیباترینهاست

مهربونیت زیباترین هدیه واسه مامانته.

 

و مامانی :


عزیییییییییییییزم
عاشقتمون
با تموم وجودم دوستتون دارم
تا بینهایت...............
اشکام نمیزارن بیشتر از این چیزی بگم.............................

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان نفس طلایی
26 اردیبهشت 91 18:01
ای جان چه زیبا .... عشقتون پایدار


ممنون عزیز دلم
نسترن
26 اردیبهشت 91 21:54
آخی
گریم گرفت...
خدا برای هم نگهتون داره ایشالا


ای جانم........
سلامت باشی عزیز دلم