محمدرضامحمدرضا، تا این لحظه: 16 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

شازده کوچولو فرمانروای قلب من

قانون عوض میشود...........

1391/3/12 0:36
نویسنده : مامانی
263 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق من

چند دقیقه پیش داشتم تلفنی با بابایی صحبت میکردم و کلی از کارهات و شیرین زبونیهات

براش گفتم ، آخه اون بنده خدا فرصت نداره بیاد وبتو بخونه . الهی بمیرم براش ، دلش برات

یه ذره ست . خدا کنه کارها زودتر ردیف بشه و پروژه رو سر و سامون بده و بیاد برای همیشه

پیشمون بمونه .

از اونجایی که این روزها خیلی کار دارم و سرم شلوغه ، ممکنه بعضی از حرفهات یادم بره برای

همین هم زحمت کشیدم از توی تخت گرم و نرمم( در واقع خنک چون اسپلیت روشن بود)

اومدم طبقه پایین تا برات بنویسم و به یادگار بمونه .

و اما :

امروز بعد از نهار شما داشتی بازی میکردی و با شمشیر پلاستیکیت از روی مبل میپریدی

پایین ، یه لحظه روی مبل ایستادی و سرت و گرفتی بالا و خیره شدی به لوستر و گفتی :

مامانی از اینجا که اینجوری به لوستر نگاه میکنم دلم پاره میشه فکر میکنم روی یه جای

خیلی بلندم  ، در جوابت گفتم :

نکن بچه می افتی و میخوری به میز داغون میشی .

و شما لمیدی روی مبل و درحالیکه آروم آروم با شمشیرت بازی میکنی جواب دادی :

اینکه اشکالی نداره ، اون وقت شما دعا میکنین یه بچه دختر میاد ، بعد دعا میکنین من

میام و................

ومن شاااااااااااکییییییییییییییی دعوات کردم و گفتم دیگه لطفا از این حرف ها نزنعصبانی

niniweblog.com

 

امروز عصر

مامان توی اتاق خوابش روی مبل ایستاده و داره دکمه های پرده اتاقش رو میدوزه .

محمدرضا بعد از کلی التماس متر 3 متری رو برداشته و داره اعداد روی اون رو میخونه و

مثلا میشماره . شمردنش هم مثل یادگیری رنگهاست که مامان کلی باهاش تمرین کرد

و یاد نگرفت ولی توی هفته اول مهد رفتنش همه رنگها رو بلد شد و حالا توی شمارش

یکی بود یکی نبوده .

پسری :

یک ، دو ، سه ، پنج ، شیش.............

مامانی :

عزیزم بعد از سه ، چهاره . حالا با هم بشمریم یک ، دو ، سه ، چهار .....

حالا پسری به تنهایی :      1 ، 2 ، 3 ، 5 .....                       

مامانی :

پسری ، باز که 4 یادت رفت .....

پسری :

خوب من دوست دارم اینجوری بشمارم......

مامانی :

نمیشه عزیز دلم ، این یه قانونه و باید رعایت بشه.......

پسری :

1 ، 2 ، 3 ، 5

مامانی :

مادر ، درست بشمار

پسری :

مامانی قانون عوض شد ، من عوضش کردم.............

مامانیابروابرو

خلاصه گل پسر ما شروع کرد به شمردن، از یک تا ده ، با چهار و هشت کلا قهره

و عدد 10 رو به چشم نمیشناسه ، بقیه اعداد رو هم به خاطر شبکه های تلویزیونی

مورد علاقه اش خود به خود یاد گرفته .

و حالا وقتی میرسه به ده و بعد اون :

دوتا یک ، یک و دو ، یک و سه ، این چی بود؟ آهان یک و چهار (بسیار هم جدی میشمره)

یک و کانال پنگول* .............دو و چهار (24) ، دو و کانال پنگول.............

 و مامان دیگه ولو شد روی مبل   قهقههقهقههقهقههقهقهه

 

* پنگول ، گربه محبوب بچه ها در برنامه رنگین کمان شبکه تهران

 

وروجک من ، قناریه خونه من

                                       عاشقتمممممممممممممممممممم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان آرین
12 خرداد 91 1:25
سلام دوست مهربان
خیلی ممنون که مارو یادتون نرفته . همه خوبیم خدا رو شکر فقط یه کم به اینترنت دسترسی نداریم. ایشالا زودتر درست میشه


سلام عزیز دلم
خدا رو شکر که اومدی گلم . ان شاالله زودتر درست بشه .
مهسا مامان باربد
12 خرداد 91 13:01
چه وروجک خوشمزه ای...
امیدوارم خدا زودتر بابای مهربونتو برای همیشه پیشتون برگردونه


ممنون خاله مهسا
سارا
12 خرداد 91 14:49
واقعا آفرین به این مامانی خوش ذوق که شیرین کاریهای پسرک رو می نویسه که یادگاری بمونه.
این شاهزاده کوچولو خیلی بامزه است.
اون قانون عوض کردنش واقعا عالی بود.
و اون تنهایی بچه دارشدنش خیلی قابل تامل
همیشه سلامت باشید.


ممنون سارای نازنینم
هانای نازم رو از طرف من ببوس
زينب مامان امير عباس
12 خرداد 91 21:46
سلام عزيزم خيلي خوشحال شدم وقتي پيغامتونو خوندم خيلي ممنون از لطف و راهنماييتون واقعا دلم گرفته مرسي حتما بهش ميگم و براش درست ميكنم عزيزم خدا همسر و پسر گلتونو براتون نگهداره


سلام دوست گلم
خواهش میکنم وظیفه ام بود.
سلامت باشید.
مناء
13 خرداد 91 11:03
```````````````````````````````````````````````````
````````````````$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$```````````````
``$`$``````````$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$``````$``$``$`
``$`$``$``````$$$$$$````$$$$$$````$$$$$$``````$`$`$``
$`$`$`$``````$$$$$$``````$$$$``````$$$$$$$````$$$$$``
`$$$$$``````$$$$$$$```O`$$$$$``O``$$$$$$$$`$$$$$$$``
`$$$$$$$$``$$$$$$$$$````$$$$$$````$$$$$$$$$$```$$$```
````$$````$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$````$$```
````$`````$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$``$$```$`````
`````$$$$$$$$``$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$``$$$$$$``````
``````````$$$``$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$``$$$`````````
```````````$$$`````$$$$$$$$$$$$$$$$`````$$```````````
````````````$$````````$$$$$$$$$$```````$$````````````
`````````````$$$```````````````````````$`````````````
```````````````$$````$$$$$$$$$$$``````$``````````````
````````````````$$$`````$$$$$$$$$$$``$```````````````
```````````````````$$$`````$$$$$$$$$$````````````````
``````````````````````$$$$$``$$$$$$$$$```````````````
`````````````````````````````$$$$$$$$$$``````````````
``````````````````````````````$$$$$$$$$``````````````
```````````````````````````````$$$$$$$```````````````
````آپـــــــــــــــــــــــــم...بدو بیا...دیر شد...همه اومدن،فقط تو موندی!``````````````````````````````````````````````
همینجوری بشمار خوبه


چشم خاله جونم
ilijoon
31 خرداد 91 20:32
به افتخار گل پسر باهوشمون